Wat mis ik nog?

Jolinders108

Rookie
28 jan 2019
9
5
Venlo
gegroet mede tweewielercollega's! Ik ben nieuw op dit forum en nieuw met motorrijden. zo'n 4 weken geleden heb ik mijn A2 rijbewijs gehaald! Joehoe! en sinds 2 weken geleden een
Kawasaki GPZ500S gekocht met 44kW op het kenteken van ongeveer 700 euro. Nu heb ik de motor zelf terug gebracht naar 35kW met behulp van een begrenzing's kitje met TÜV certificaat. Nu moet de motor alleen nog in Lelystad worden gekeurd door de RDW.

Nu is mijn vraag. zijn er dingen waar ik moet letten en hoe streng zijn ze daar precies? bijv. vloeistoffen die bijgevuld moeten worden dat anders tot afkeur kan leiden, etc.? ik wil namelijk maar 1 keer de motor in Lelystad laten keuren aangezien ik helemaal vanuit Venlo moet rijden. De motor is voor de rest compleet origineel (alleen een ontbrekende achter-reflector).

Wat tips zou fijn zijn! Mensen die ervaring hiermee hebben, laat het me maar weten!

Groetjes! Jonah.
 
Geen ervaring met die keuring, maar ik denk dat een achterreflector best nog wel eens belangrijk kan zijn om door de keuring te komen.
Je kan wellicht ook nog even met RDW bellen om te horen hoe het zit met die vloeistoffen.
Laat je hier nog even weten wat je uiteindelijk hebt moeten betalen? Ben ik wel benieuwd naar. Het zou zo rond de 650 euro moeten kosten.
 
gegroet mede tweewielercollega's! Ik ben nieuw op dit forum en nieuw met motorrijden. zo'n 4 weken geleden heb ik mijn A2 rijbewijs gehaald! Joehoe! en sinds 2 weken geleden een
Kawasaki GPZ500S gekocht met 44kW op het kenteken van ongeveer 700 euro. Nu heb ik de motor zelf terug gebracht naar 35kW met behulp van een begrenzing's kitje met TÜV certificaat. Nu moet de motor alleen nog in Lelystad worden gekeurd door de RDW.