Wat is dit voor rek / framepje

Bol d'or Albert

MF veteraan
14 mei 2005
4.347
221
Lunteren
Het gaat om dit ding, lijkt me een topkofferrek maar ik heb geen welk merk of waarvoor geschikt. Iemand een idee?
P1030786.JPG
 
Als je 'm andersom legt, dan ligt 'ie goed.

Waarschijnlijk moet er dan een baseplate op worden gemonteerd.
Daar kan dan weer een topcase op.
 
Idd wel voor top case. De staat van de lak is niet per definitie een leeftijdsding. Kan ook jaren in de schuur gelegen hebben.

Waarom ik denk dat ie oud is: de nieuwe hebben vaak rechthoekig frame en vaak van aluminium gemaakt. Dit lijkt staal te zijn.
 
En dat is stevig aan de prijs is, dan moet de kwaliteit vele malen beter zijn dan dat van bijv Givi.
 
Dank voor de reacties allemaal. Het topkofferrek zat bij een partij XJ900 onderdelen die ik pas gekocht heb.
Bij die partij zat ook een Koso tellersetje, even snel gegoogled op koso en omdat ik niet wist of het ding goed was heb ik dat ding verkocht aan de 1e die er 25 euro voor bood. Nog voordat ik dat ding op de post kon doen werd er al 60 euro geboden....
Maar verkocht is verkocht en dus gewoon opgestuurd, mooi voor de koper, misschien wat jammer voor mij. Krijg ik paar dagen later een mailje van de koper, bedankte me voor de goede verpakking en meldde dat dat ding dus nooit gebruikt was. Hij blij, en ik dacht, volgende keer beter opletten. Ik lig er echt niet wakker van maar dit stuk ijzer gaat dus niet voor 25 euro op marktplaats, ik zal er een iets reëlere prijs voor verzinnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan