Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Wie maakt die geile rempotsteunjes?

image.png
 
Wie maakt die geile rempotsteunjes?

Bekijk bijlage 1399424
Die zijn van Harris Performance....

 
1399545

Kleppen controleren (alles na 71k nog binnen toleranties :) ) en bougies vervangen als we er toch zijn.
 
Dan reed jij rond 13.00 uur in de straat waar je woont op korte afstand langs me heen. Ik dacht nog bij mezelf “die zie je ook niet zo vaak meer”. Onderweg naar m’n ouders op de fiets dus totaal anoniem op dat moment.

Volgende keer even zwaaien Willem 👋
 
Je kan het er zelfs zelf doen:

www.zelfzandstralen.nl Hillegommmmm

Zandstralen doet een grietje van 1.55 mtr hoog, onwijs stoer ding.
Ik was voor stralen €120,00 kwijt en lakken met Epoxy €75,00.
 
Stikkersetje op de vtr aangebracht en voor de zoveelste x tot de ontdekking gekomen dat het toch een heerlijke Spartaanse fiets is en dat ik hem toch niet weg moet doen.
:9~

Ik heb al best veel mooie fijne goeie dikke snelle fietsen gehad, prijs mezelf gelukkig. Mijn VTR was echt het allergoeiekoopste wat ik ooit 'voor erbij' kocht, maar hij blijft het meeste in mijn kop hangen. Wat een lekkere fiets is dat. In de basis in elk geval, er moet wel iets aan gedaan worden t.o.v. de standaard, maar god wat is het dan een fijne fiets. Niet wegdoen! En anders eerst mij bellen. Of een PM, tegen die tijd. ;)
 
In de eerdere versie ook al een hele knappe machine, inclusief enkele mooie upgrades zoals (voor zover ik kan inschatten met beperkte kennis van deze fietsen): radiale remklauw conversie en SP-2 wielen.
Maar jij bent los gegaan daarna zeg, respect. Ik mag dat wel.

Dit is serieus mijn favoriete motor op MF. Echt een prachtige exemplaar!
 
Gisteren getracht een USB-ladertje op mijn stuur te maken, dat is gelukt. Ik kon alleen geen mooi punt vinden om het elektra aan te sluiten op mijn FZS600, zou toch graag de usb-lader achter het contact wilen hebben. Vanavond even verder kijken met een vriend, die dit op zijn FZS1000 al vaker heeft gedaan.
 
Gisteren getracht een USB-ladertje op mijn stuur te maken, dat is gelukt. Ik kon alleen geen mooi punt vinden om het elektra aan te sluiten op mijn FZS600, zou toch graag de usb-lader achter het contact wilen hebben. Vanavond even verder kijken met een vriend, die dit op zijn FZS1000 al vaker heeft gedaan.

En aansluiten bij stadslicht,
Dat is achter het contact,
 

Bijlagen

  • IMG_20181031_171742.jpg
    IMG_20181031_171742.jpg
    115 KB · Weergaven: 14
En aansluiten bij stadslicht,
Dat is achter het contact,

Dat wilde ik uiteindelijk gaan doen inderdaad. Lampjes uit de kap gehaald, maar kon de ijzeren "knijp" verbindingen niet lekker los krijgen uit het kunststof houdertje.Wilde de boel niet forceren,maar dat was inderdaad wel het idee wat ik had.
Onder het zadel zitten wat losse stekkertjes ter uitbreiding van elektronica, daar wilde ik eerst naartoe werken. Daarna toch besloten om wat dichterbij te zoeken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan