Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Een lijstje met spullen aan de KTM die ik zat op te sparen... Koppeling ontlucht, eerste tussenplaat weer periodiek vervangen (slijt een groef in, waardoor hij koud gaat happen), m’n tweede remschijf goed bevestigd en de elektra uit de knoop gehaald :+

Lekker bezig blijven.
 
Geappt met degene waar hij in de garage staat of hij na al die maanden nog niet in de weg staat
 
Gisteravond de koppelingscilinder van de V-Strom weer gemonteerd met verse rubbertjes, nieuw veertje en een schoon stokkie. Vandaag goed ontlucht en een rondje gereden. Lijkt weer in orde. :t
 
Ik heb de originele LED Flashlights Plus op mijn Yamaha MT09 Tracer gezet. Zelf gedaan, ben niet echt heel technisch, maar met behulp van 2 Youtubefilmpjes is het resultaat wat het moet zijn. Ik heb, op aanraden van de dealer waar ik ze gekocht heb, de originele stekkers en aansluitingen vervangen door andere en alles gesoldeerd. ;-) Hierbij het resultaat:
 
"Nieuwe" vork, remcilinder en remklauwen in de Street Triple gehangen! Met name de extra stopkracht van de remmen is heerlijk vergeleken met de normale axiale klauwen.

IMG_7973 (2).JPG
 
Laatst bewerkt:
Sinds lange tijd zelf olieververst omdat de motorzaak ff te druk had, dus olie/filter etc daar gekocht en zojuist afgerond....

Kuip zal ik ff schoonmaken voordat ik hem monteer, ook weer klaar voor het nieuwe seizoen
1390700
 
Vandaag mijn rode NC750SA opgehaald bij Stein motoren,thuisgekomen de aanwezige aansluiting
voor een TomTom vervangen voor een stekker van mijn Zumo.
Nu nog mooi weer , kan ik weer touren.

groetje Henk
 
Ik ben niet nieuwsgierig maar maar hoe zien ze er uit? :-P

Remde goed, subtiel aangrijpen bij licht remmen en hard genoeg voor de Tarzan bocht om het ABS te voelen trillen in het handle.
1 mei weer twee korte MAC sessies, daarna zal ik ze demonteren voor controle. :]

(De technische keuring zag in ieder geval dat ik nieuwe remblokken had gemonteerd *D)
 
Ik ben niet nieuwsgierig maar maar hoe zien ze er uit? :-P
Ze zijn er niet uit geweest, vorige week dinsdag de banden gewisseld en vanaf de zijkant zagen ze er goed uit. :9
De S1000RR nu in een hogere mapping gezet (sport->race)en het ABS niet meer gevoeld op CPZ. Lekker geremd. :]

Rondjes nu ook vier seconden sneller dan vorige maand. Eind deze maand weer rijden op Zandvoort.

Misschien dat ik donderdag overdag een foto maak als ik tijd en zin heb. ;)
 
Weer verder gegaan met m'n vorkpoten van de Fazer nadat ik eindelijk mijn voorwiel eruit kon krijgen. Had nog geen 19mm 6-kant dop wat wel handig is, helemaal als de as wat vaster zit dan hoort (met de bout methode lukte het niet echt :9).

Vorkpoten is tot nu toe nog smooth sailing gelukkig. :)
 
Vandaag bij de TDM900, van mijn broer, het volgende vervangen:
Nieuwe voorwiellagers, nieuwe ketting plus tandwielen, bougies, en het kn-filter gereinigd. Gelukkig samen gedaan, wel zo gezellig.
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend de GSX-R voorzien van een setje HEL stalen remleidingen en de ER6-N van de vrouw voorzien van een Hyperpro verlaging, nu kan ze zo goed als met 2 voeten plat op de grond staan. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan