Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

@RoyalClub Kans is er sowieso, maar gelukkig is het "upper" niveau lager dan mijn gelast stukje ;)
Zit ook geen druk op, dus geen probleem, enigste wat kan gebeuren is dat het gelast stukje eraf valt, en aangezien er sowieso al gaten in de kappen zitten kost een extra, nieuw, kleiner tankje de wereld ook niet. Zo kan ik er nog mee rijden :)

PS: heb het al op waterdichtheid getest, is 100% dicht!
 
De KVS komt daar ook niet. Maar een kleiner tankje zou wel mooier zijn inderdaad. Creatief! _O-

De dop aan de buitenkant had ik meer als een champignon gemaakt.
Nu hapt deze eerder in de grond. Rond glijdt beter.
 
@guntherrex geen idee, maar ik ga het ook niet proberen :')

@Worldbeater zo kwam ie in de verpakking, zou ik wel willen doen, maar ik heb geen draaibank, en dat lijkt mij toch wel de enige manier om dat te doen ;) en inderdaad is een kleiner tankje mooier. Ik heb trouwens ook al iemand gezien op youtube die een PVC buis door zijn tank gestoken heeft :')
 
@guntherrex geen idee, maar ik ga het ook niet proberen :')

@Worldbeater zo kwam ie in de verpakking, zou ik wel willen doen, maar ik heb geen draaibank, en dat lijkt mij toch wel de enige manier om dat te doen ;) en inderdaad is een kleiner tankje mooier. Ik heb trouwens ook al iemand gezien op youtube die een PVC buis door zijn tank gestoken heeft :')
Ja, is ook meer lichte kritiek op de Poolse fabrikant.
En van de zomer maar een ander KVS tankje monteren.
Misschien staan ze wel op Aliexpress. :+ :+
 
Vandaag ook eindelijk de motor "af" gekregen. Lak trekt op niets, maar het glinstert wel en is rood ;)
Kleur klopt wel, maar mijn polijstskills zijn niet zo van je hét.


1jQt59Y.jpg

icU3gFh.jpg

yZOIJ8U.jpg


Misschien toch eens een kleinere backing plate zoeken voor mijn polijstmachine, en een sticker natuurlijk ;)
 
Dual Action polijstmachine gekocht, en mijn voorspatbord opnieuw gepolijst aangezien ik daar gisteren primer op heb gemorst en die opnieuw heb geschuurd.

0til7MNl.jpg


Dan kwamen mijn valbeugels binnen van Polen (BSA Stunt Accessories) en die wou ik natuurlijk monteren. Mijn gatzaag was 20€ dus het resultaat mag wel goed zijn zeker? :)

QxAZrr1l.jpg


Aangezien ook de valbeugel door de KVS tank moet, heb ik er met de decoupeerzaag een hap uit genomen, en een stukje plastic erin gesmolten ;)
Was moeilijk, maar goed te doen met een verhitte schroevendraaier (ook rechts op de foto te zien)

LHXdwMWl.jpg


En zo past ie dus:

kYwaoFOl.jpg


En dit is de andere kant ;)

OibS0uxl.jpg


Morgen maar hopen dat de verf binnen is (van de bestelling) zodat ik eindelijk de rest kan spuiten *D

Netjes, die inbus vervangen voor een bolkop is misschien mooier.
 
Vandaag ook eindelijk de motor "af" gekregen. Lak trekt op niets, maar het glinstert wel en is rood ;)
Kleur klopt wel, maar mijn polijstskills zijn niet zo van je hét.

Misschien toch eens een kleinere backing plate zoeken voor mijn polijstmachine, en een sticker natuurlijk ;)
Wil je nou eigenlijk horen dat het allemaal wel meevalt? :+
Je bent in ieder geval lekker ervaring aan het opdoen.
En pics van het resultaat maakt het altijd leuk om te zien. :9
Keep the tender and love coming *O* ;)
 
@Worldbeater Nee hoor, maar ik plan om het nog een keer opnieuw te doen, jammer genoeg heb ik daar geen tijd meer voor (vakantie is ten einde en mijn spuitbus is leeg). Het is namelijk nog steeds het "Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?!" topic, en natuurlijk:
319218437.gif
 
Mensen die hier ultrasoon reinigers gebruiken ? Zou er ook eentje willen kopen maar ik weet niet goed hoeveel Liter deze moet zijn en wat voor merk. Is voor de carburators te kuisen.
 
Vandaag lekker gereden, en net de ketting gesmeerd in het donker.
Nu ook maar de zijkant, want een ketting van een nieuwe motor mag natuurlijk niet roesten. 8)7

Volgende week hopelijk weer wat droge dagen. :]
 
Passagiersvoetjes eraf gegooid en de te grote topkoffer (+houder). Het enigste wat ik daarin gooi is toch mijn rugzak, die even zo goed ook op mijn rug gedragen kan worden :')

J042OC7.jpg


En tevens ook weer een kofferhoudertje gemaakt voor mijn tankbox voor achteraan. Zelfde principe als die van de NC700, alleen op kortere stukjes gemonteerd :)
 
Passagiersvoetjes eraf gegooid en de te grote topkoffer (+houder). Het enigste wat ik daarin gooi is toch mijn rugzak, die even zo goed ook op mijn rug gedragen kan worden :')

J042OC7.jpg


En tevens ook weer een kofferhoudertje gemaakt voor mijn tankbox voor achteraan. Zelfde principe als die van de NC700, alleen op kortere stukjes gemonteerd :)
Mooi klein koffertje!

Die ligt er volgens mij best lekker stabiel achter zo... :t
Die ligt heel stabiel, zelfs met 6bft in de flank. Viel me echt enorm mee was er een beetje huiverig voor.
 
Niks aan de motor maar aan het pak. Heb mijn leren overall laten repareren. Het kruis lag open door de losse stiksels. Diverse winkeltjes in kledingreparaties in de buurt benaderd maar die konden het niet. Normale naaimachines kunnen niet "diep genoeg" stiksels zetten. Uiteindelijk bij een schoenmaker terecht gekomen en die heeft het voor 15 euro gefikst.
 
Passagiersvoetjes eraf gegooid en de te grote topkoffer (+houder). Het enigste wat ik daarin gooi is toch mijn rugzak, die even zo goed ook op mijn rug gedragen kan worden :')

J042OC7.jpg


En tevens ook weer een kofferhoudertje gemaakt voor mijn tankbox voor achteraan. Zelfde principe als die van de NC700, alleen op kortere stukjes gemonteerd :)

leuk een pelicase 1150 :+
 
Niet gedaan maar even koffiepauze van de bezigheid een ECC in te bouwen.
Ik maak nogal kilometers en helaas ook noodzakelijk redelijk wat snelweg en dan is een volwaardige cruise control wel lekker.
Gelukkig heeft de Crosstourer ride by wire en is er iemand die voor deze motor een betaalbare kit gemaakt heeft en die zit er nu op.
Alleen de kabels nog even netjes wegwerken en de boel weer opbouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan