Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Net even langs een garage hier in Spanje gereden, ivb met mijn garmin oplaad dock die helaas kapot is. Helaas konden zij er niks aan doen. Moet dus even verder kijken hoe ik dit ga oplossen. Heb hem namelijk nodig over 15 dagen als ik naar huis rijd.
 
Ja, dat kan wel. Maar daar kan ik niet een hele dag mee rijden. De batterij is helaas achteruit gegaan over de paar jaar dat ik hem heb. Met die oude oplader wordt hij opgeladen terwijl ik rijd.
Ik bedoel ook op de motor met usb-aansluiting ;)
Als je geen aansluiting daarvoor op de motor hebt, aan auto-aansteker-adapter kun je vrijwel overal kopen en voor nood kom je met wat elektriciteitsdraad en plakband ook een heel eind
 
Op m'n RT is dat ook een serieus project. Ze overlappen allemaal en zitten per stuk met iets van 13 schroeven vast. Maa r, als het eenmaal zit rammelt het nooit :+
inderdaad inderdaad aardig wat werk voordat je aan een bmw r1150 rt kunt sleutelen
 

Bijlagen

  • IMG_20170327_153558.jpg
    IMG_20170327_153558.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 47
  • IMG_20170322_162857.jpg
    IMG_20170322_162857.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 47
  • IMG_20170322_162809.jpg
    IMG_20170322_162809.jpg
    905 KB · Weergaven: 42
Was niet nodig, tent paste in koffer :P

Dat is m’n fuel bladder, naast de 32 liter tank kon die ook nog vol als we echt de rimboe in gingen :')
 
Vandaag niks aan de motor gedaan, maar wel aan de helm.
Na mijn trip door bloedheet Italië afgelopen zomer waren de sporen nog herkenbaar. Tijd dus voor een goede opfrisbeurt.

Helm zo veel mogelijk uit elkaar gehaald.
Binnenbekleding met hand gewassen in de Biotex. Ook de bekleding van de sluit-riempjes een tijdje in het sop gehad.
Alles wat met je huid in aanraking komt daarna goed uitspoelen!!

Verder de helm zelf en vizieren (gewone en zonne) een goede poetsbeurt gegeven.
Ook is nu mogelijk om helm onder vizier waar je normaal niet bij kan effe te poetsen.
Weer een (winter)klus waarvoor een vinkje kan worden gezet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan