Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Op m'n RT is dat ook een serieus project. Ze overlappen allemaal en zitten per stuk met iets van 13 schroeven vast. Maar, als het eenmaal zit rammelt het nooit :+
 
Op m'n RT is dat ook een serieus project. Ze overlappen allemaal en zitten per stuk met iets van 13 schroeven vast. Maar, als het eenmaal zit rammelt het nooit :+

Dat staat mij dus een beetje tegen om een RT te kopen. Als je zelf je onderhoud doet is het best irritant dat steeds die kappen eraf moeten. Vooral als je meestal op straat klust.
 
de GS krijgt (gedwongen) nieuwe schokbrekers. Nieuwe zijn nog niet binnen maar om de voorste eruit te halen ben je wel een paar uur bezig. stekkers zitten soms op super onlogische plekken en de uitlaatklem was volledig vastgerot, dus die heeft het niet overleefd :P

fSRGEs0.jpg


dit was halverwege (sleutelen in het donker voor extra moeilijkhedsgraad :+ )
 
Grafietpoeder op de sleutel en in het slotje gedaan, zeer smooth nu *D
Nooit siliconespray gebruiken in sleutelgaten!
 
de GS krijgt (gedwongen) nieuwe schokbrekers. Nieuwe zijn nog niet binnen maar om de voorste eruit te halen ben je wel een paar uur bezig. stekkers zitten soms op super onlogische plekken en de uitlaatklem was volledig vastgerot, dus die heeft het niet overleefd :P

fSRGEs0.jpg


dit was halverwege (sleutelen in het donker voor extra moeilijkhedsgraad :+ )

Naais, dat ding ziet er echt heel vreemd uit zo. Dat veeeeels te grote motorblok, die relatief ranke body....interesting.
 
de GS krijgt (gedwongen) nieuwe schokbrekers. Nieuwe zijn nog niet binnen maar om de voorste eruit te halen ben je wel een paar uur bezig. stekkers zitten soms op super onlogische plekken en de uitlaatklem was volledig vastgerot, dus die heeft het niet overleefd :P

dit was halverwege (sleutelen in het donker voor extra moeilijkhedsgraad :+ )

Zo'n motor zonder kappen doet me altijd denken aan een hond die net uit het water komt...haha

Eerst denk je sodejuu wat een beest! En daarna...:9
 
de GS krijgt (gedwongen) nieuwe schokbrekers. Nieuwe zijn nog niet binnen maar om de voorste eruit te halen ben je wel een paar uur bezig. stekkers zitten soms op super onlogische plekken en de uitlaatklem was volledig vastgerot, dus die heeft het niet overleefd :P

fSRGEs0.jpg


dit was halverwege (sleutelen in het donker voor extra moeilijkhedsgraad :+ )


2uurtjes man :+

Scheelt wel als je de tank leeg laat :Y
 
Ik heb vandaag weer drie rondjes om de Vmax gelopen. Het is de bedoeling dat ik de klepspeling ga controleren en eventueel ga stellen, maar ik kan me er maar niet toe zetten.

Drempelvrees. -O-
 
Gewoon een halfway point kiezen waar je redelijkerwijs een exit optie hebt, dan is het de helft van het werk en bespaar je het moeilijke gedeelte voor later. Bijvoorbeeld alle sierzooi en indewegzitmeuk er vast afhalen, maar nog niet de kleppen stellen vandaag. Vind het persoonlijk dan makkelijker om me ertoe te zetten, maar nog steeds heb ik soms "gewoon geen zin" :P

#kenthetgevoel
 
Nee met een vriend, die had een vergelijkbare hoeveelheid mee. Dat scheelt natuurlijk wel, je hebt samen maar 1 pannensetje en brander mee, dat soort dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan