Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Nieuw bandje op de project gsxr. Ben benieuwd naar de Mitas.
3CE2FFA8-81F5-4BF9-AE2B-97C8DA1558DB.jpeg


FAD6FB47-A730-401C-B111-7CBE62BB7DD6.jpeg
 
Tja als je goede remschijven hebt kun je een stopie maken 😇😂 en dan parkeer je die fiets zo op die steunen.

😉👋

Njeh dat durfde ik niet aan... aan de andere kant van de schutting wonen vrouwen en kinderen, rijden er vrachtwagens en steken er zebrapaden over. Ff op zeker gespeeld dus gewoon tillen 😜
 
Gewoon optillen natuurlijk. Zo zwaar is het ding nu ook weer niet
'Gewoon' optillen :o
Ik ga geen ruzie zoeken met jou :P

Tja als je goede remschijven hebt kun je een stopie maken en dan parkeer je die fiets zo op die steunen.
Moderne motoren hebben ABS (staat bij mij wel aan) dus gaat een stoppie sowieso niet lukken :+
P3090319C.jpg


Al zou het met de 10 wel lukken *O*
P3090317C.jpg


Schokdempers gepoetst na inspectie. Mag dat wel ?! (.....).
Nee :N

Verkeerde volgorde; eerst poetsen en dan inspecteren.
 
Motor schoongemaakt, naar mijn werk geprobeerd te rijden, naar mijn werk gebeld, weer omgekeerd.
Was geen doen, overal takken op het wegdek en die windhozen waren geen pretje. Ik kreeg zelfs wat takken op mijn jas onderweg en bij de oprit mocht ik dankzij spanbanden op de weg mijn lijn in de bocht veranderen. Daarna vond ik het wel best......terug naar huis.
Balen dat juist vorige week de auto kapot is gegaan.
 
De electra maar eens onderhanden genomen en al het uitgedroogde ductape verwijderd en de bouwmarkt connectoren vervangen (van de vorige eigenaar) voor wat degelijker spul.
 
De absolute waarden zijn, zoals je zegt, totaal niet relevant. Het gaat uitsluitend om de verhouding tussen de vier kolommen en daarom staan er nergens waarden benoemd.
 
Inlaatkanalen geïnspecteerd, zijn nog schoon...net als de rest vd 888
Serieuze vraag; waarom?
Ik heb nog nooit een motor gezien waarbij de inlaat kanalen niet schoon zijn. Het zit tenslotte achter het luchtfilter.

Bobines en kabels vervangen van de ZRX, aan het infuus gelegd en morgen synchroniseren.
Opmerkelijke plek voor de radiator vuldop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan