Wanneer begint jullie motorseizoen 2019

Peek66

MF'er
25 dec 2016
202
79
Zwolle
23 februari heb ik mijn eerste inzet bij de Ster van Zwolle en dat is voor mij de opening van het seizoen 2019. Een week later zal ik vanaf Zwolle naar de ronde van Groningen rijden en dat gaat zo door tot november. Toch zo'n kleine 10k km aan inzetten per jaar. Ieder geval leuk om te doen.
 
Ik haal de mijne 23 feb op.

Of het dan al motorweer is betwijfel ik, maar dan heb ik hem iig op tijd voor de deur staan, mocht het toch nog goed weer worden eind februari / begin maart.
 
Ik haal de mijne 23 feb op.

Of het dan al motorweer is betwijfel ik, maar dan heb ik hem iig op tijd voor de deur staan, mocht het toch nog goed weer worden eind februari / begin maart.
Klopt, dat is altijd afwachten. De vorige ster van zwolle werd pas op het laatste moment vrij gegegven.
 
23 februari heb ik mijn eerste inzet bij de Ster van Zwolle en dat is voor mij de opening van het seizoen 2019. Een week later zal ik vanaf Zwolle naar de ronde van Groningen rijden en dat gaat zo door tot november. Toch zo'n kleine 10k km aan inzetten per jaar. Ieder geval leuk om te doen.
Wat is een inzet?

Overigens doe ik niet aan seizoenen. Gewoon lekker rijden, JWZ.
 
Wat is een inzet?

Overigens doe ik niet aan seizoenen. Gewoon lekker rijden, JWZ.
Een inzet is een evenement die je begeleid. Dit kan een wielerkoers zijn of een truckrun voor het goede doel waarin ernstig zieke kinderen mee mogen rijden in een vrachtauto en daar veel plezier aan beleven.
En dat is voor mij ook gewoon lekker rijden/genieten.
 
Mijn seizoen begint zodra ik eindelijk het kleppen stellen kan afronden. :(
 
Als het 10 graden is en de pekel is weggespoeld dan stap ik er lekker op hoor. Wintervoering erin dan is het prima te doen :]
 
Knap dat je dat zelf doet. Ik wou het doen met mijn k1600 maar dat ging boven mijn petje
Je zult er versteld van staan hoe ver je komt met behulp van een werkplaats handboek, MF en YouTube. Het is alleen een kwestie van durven en rekening houden met het feit dat er eens wat kapot kan gaan tijdens het leerproces.
 
Terug
Bovenaan Onderaan