Wanneer begint jullie motorseizoen 2019

Vandaag op de zaak heel wat motorrijders voorbij zien tuffen..

Begint toch wel erg te kriebelen O-)

Helaas het hele weekend andere verplichtingen dus het word de 23e..-O-
 
Dat wordt dan afzien voor je:(

Ja echt wel.

Komt nog eens bij dat ik vandaag gebeld ben door de motorzaak waar ik mijn motor gekocht heb (en waar hij nu nog steeds sinds aanschaf gratis in de stalling staat)

Wanneer ik hem op kom halen, want hij stond al klaar..|(

Maar goed, zaterdag een dag weg met vrienden, en zondag naar de motorbeurs met m'n vriendin.

Eerste rit achterop de motor gelijk een uur op de snelweg wil ik haar ook niet aan doen _O-

Dat ene weekje wachten moet wel lukken, heb immers 24 jaar op m'n rijbewijs gewacht 8)7
 
Ja echt wel.

Komt nog eens bij dat ik vandaag gebeld ben door de motorzaak waar ik mijn motor gekocht heb (en waar hij nu nog steeds sinds aanschaf gratis in de stalling staat)

Wanneer ik hem op kom halen, want hij stond al klaar..|(

Maar goed, zaterdag een dag weg met vrienden, en zondag naar de motorbeurs met m'n vriendin.

Eerste rit achterop de motor gelijk een uur op de snelweg wil ik haar ook niet aan doen _O-

Dat ene weekje wachten moet wel lukken, heb immers 24 jaar op m'n rijbewijs gewacht 8)7
Ach ja, voordat je het weet is het seizoen weer voorbij. Veel plezier op de beurs.
 
Ik haal hem morgen maar eens uit de stalling ,en dan zet ik ook gelijk mn oude op autoscout :) heb ik ook iets meer plek in de garage, en dan even rustig de mergelland route rijden:]
 
Ik heb gisteren een rondje van 600 kilometer gedaan. Smorgens wel wat fris. Tot dat ik in een dorpje zag dat het maar 1 graad was, toen kreeg ik pas koud _O-. In de middag was het heerlijk. En lekker rustig onderweg, speelde dan toch de temperatuur mee bij de meeste motorrijders? (en toch had ik het niet willen missen.).
 
Ik heb gisteren een rondje van 600 kilometer gedaan. Smorgens wel wat fris. Tot dat ik in een dorpje zag dat het maar 1 graad was, toen kreeg ik pas koud _O-. In de middag was het heerlijk. En lekker rustig onderweg, speelde dan toch de temperatuur mee bij de meeste motorrijders? (en toch had ik het niet willen missen.).
Dat is een beste rit al. Ik reed vanmorgen om 6.15 uur weg met -1 en reed vanmiddag terug met 14 graden. Heel extreem dus wel. Hand en zadel verwarming. We zijn tegenwoordig verwend.
 
Bij deze buitentemperaturen (0-10 graden) worden je banden niet warm genoeg om in "sport modus" te rijden.
voor een (pizza)brommert maakt dat niet zoveel uit.
motoren is een ander verhaal :Y

gisteren leek heel motorrijdend NL weer ontwaakt te zijn uit de winterslaap.
en hoewel ik op de brommert was, kreeg ik soms ook een groet van voorbijkomende motormuizen :]

Gr.
Lonewulf
 
voor een (pizza)brommert maakt dat niet zoveel uit.
motoren is een ander verhaal :Y

gisteren leek heel motorrijdend NL weer ontwaakt te zijn uit de winterslaap.
en hoewel ik op de brommert was, kreeg ik soms ook een groet van voorbijkomende motormuizen :]

Gr.
Lonewulf


Idd, vanwege de motorbeurs Utrecht, én het mooie weer, zijn er ook veel motoren op de weg.
 
voor een (pizza)brommert maakt dat niet zoveel uit.
motoren is een ander verhaal :Y
Oh ik wist niet dat je letterlijk een pizza brommer bedoelde. Dacht dat je het over een Ducati had.
Gewetensvraag: "Rij jij net zo asociaal als de meeste pizza schoffies ?" :+
 
2 Januari, gelijk bij het tanken heeft het ding me laten staan bij het tankstation met een accu die naar de kloten was. Bus naar huis genomen en de motor (weer eens) opgehaald met de aanhanger.

In december had ik niet gereden ivm verkoudheden.

db
 
2 Januari, gelijk bij het tanken heeft het ding me laten staan bij het tankstation met een accu die naar de kloten was. Bus naar huis genomen en de motor (weer eens) opgehaald met de aanhanger.

In december had ik niet gereden ivm verkoudheden.

db
Dat noemen ze ook wel een valse start(s). Dat is wel even balen zo. Gelukkig zijn die accu's niet zo duur.
 
ik weet dat ik tussendoor kom,

mijn seizoen houd nooit op, ik rij alleen NIET waarneer het sneeuwt of als er ijsvorming is, afgelopen winter was dat 4 dagen niet gereden... PS het is nog steeds winter maar het voelt als voorjaar met dit weer ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan