Ik ook. Heb wel een FB pagina, maar plaats er alleen maar dingen van mezelf, echt actief ben ik er ook niet. Zit hier ook vrijwel de hele dag, is leuker.Die hele FB shit heb ik laten gaan. Ik ben al teveel ingeburgerd hier.
Puur voor de racerij en de sponsoren. Prive niet meer.Ik ook. Heb wel een FB pagina, maar plaats er alleen maar dingen van mezelf, echt actief ben ik er ook niet. Zit hier ook vrijwel de hele dag, is leuker.
Jouw verwachtingen zijn niet automatisch het doel hierIk dacht lid te worden van een club liefhebbers van motorfietsen die verbinding zoeken en kennis willen delen over hun liefde voor motorrijden en alles wat daar mee te maken heeft.
Jouw meningEn wetende dat de wereld en onze maatschappij hard achteruit rent
Neuhzouden dit de clubs moeten zijn die zich daartegen wapenen
Na nog geen 10 berichten dit al posten zegt vooral wat over joudoor opbouwende kritiek te hebben
Graag gedaan.en elkaar positief te steunen.
Dat lijkt mij sterk. Daar de eerste 2 letters iets te maken heeft met dit specifieke forum.
En dat men gestopt is, daar Veenendaal een vergunning vroeg aan de organizerende.........
Dan is het toch een FBMM.......Staat veel over geschreven hier op MF.
Links of rechtsom, de MFMM is overgenomen door een Facebook clubje.
Dat ze uiteindelijk een vergunning hebben gekregen doet daar niets aan af.
Is Riet alweer ziekIk wacht wel even op de cursus rietdekken.
Motor Forum Mega Meeting.Wie/wat is MFMM?
En door (redelijk) debiel gedrag van een klein groepje pseudo-motorrijders (Brag & Boost, en aanverwante figuren); dezelfde figuren die een ride-out met 1.000+ man over de snelweg motorrijden noemenMotor Forum Mega Meeting.
Die is lang gehouden, altijd leuk en gezellig, maar die word al een tijdje niet meer gehouden. Door klachten, en vooral strengere regelgeving aangaande de organisatie ervan.
Klopt.En door (redelijk) debiel gedrag van een klein groepje pseudo-motorrijders (Brag & Boost, en aanverwante figuren); dezelfde figuren die een ride-out met 1.000+ man over de snelweg motorrijden noemen.
Omdat het niet jouw manier van motorrijden is???En door (redelijk) debiel gedrag van een klein groepje pseudo-motorrijders (Brag & Boost, en aanverwante figuren); dezelfde figuren die een ride-out met 1.000+ man over de snelweg motorrijden noemen.
Ik heb je idd gerapporteerd en aangedrongen op een ban, dat moet maar eens afgelopen zijnDe eerste was lachen en redelijk uniek, maar genoeg gezien om daar niet meer terug te keren :D
Dus nu zit ik hier maar gewoon domme taal uit te slaan, en af en toe wat mensen tegen de haren in te strijken
Waarschijnlijk krijg ik m zelf
Ik had vrpeger topics zoals de Appie Smoke Trophee en "Het MF WC papier, om je reet mee af te vegen" als voorstel voor de merchandose. Kon ik weer een week ongehinderd door MF motorrijdenIk snap dat jij dat zegt, ik heb ook niet zoveel posts in al die jaren. Toch ben ik nog altijd trots op mijn vrijdag topic "De Watroprop"