Waar online remleiding laten maken?

Jooks

Die hard MF'er
26 okt 2002
541
1
Heist-op-den-Berg (België)
Facebook
Waar kan ik online een staal omvlochten remleiding bestellen?
De leiding die ik nodig heb, is geen standaard lengte.
Kant en klare kitjes per motorfiets vind ik genoeg op ebay, maar 1 enkele custom leiding heb ik voorlopig nog niet kunnen vinden.

en ja ik ben een beetje gemakzuchtig :P
 
tsja, als je echt niets kan vinden wat jij zoekt: bel Remklaflex in Alkmaar (Noord-Holland) maar, die kunnen het zeker maken, weet alleen niet of ze aan verzenden doen, dat zou je moeten vragen...
 
bij motorbazaar (noud, een mf'r) heb ik ze laten maken, rvs omvlochten remleidingen van hell. zelf een tekening gemaakt en daar naar toe gemaild, toen ik het spul thuis gestuurd gekregen had, paste het perfect, en er zaten ook rvs banjo's en koperen ringen bij. kost wat, maar dan heb je ook mooi goed spul. ik zou zeker een prijs opgave laten maken.
 
Waar kan ik online een staal omvlochten remleiding bestellen?
De leiding die ik nodig heb, is geen standaard lengte.
Kant en klare kitjes per motorfiets vind ik genoeg op ebay, maar 1 enkele custom leiding heb ik voorlopig nog niet kunnen vinden.

en ja ik ben een beetje gemakzuchtig :P

Ik heb mijn remleiding op maat bij Motorcycle Equipment gekocht.
De Hammen 30, 5371 MK Ravenstein,Telefoon: (0486) 41 53 30


Ik ben daar uitstekend geholpen.
 
bij motorbazaar (noud, een mf'r) heb ik ze laten maken, rvs omvlochten remleidingen van hell. zelf een tekening gemaakt en daar naar toe gemaild, toen ik het spul thuis gestuurd gekregen had, paste het perfect, en er zaten ook rvs banjo's en koperen ringen bij. kost wat, maar dan heb je ook mooi goed spul. ik zou zeker een prijs opgave laten maken.
:^ Yep, ook mijn favoriet. Ik bestel er zo nu en dan diverse onderdelen, de service is altijd prima. de MF-er: Dutch FZ750
 
Terug
Bovenaan Onderaan