Waar motor in onderhoud ?

VluggeJapiee

MF'er
8 feb 2019
220
27
Ik ben op zoek naar een goed adresje waar ik mijn motor zonder zorgen zou kunnen onderbrengen mocht hij een beurt of ander onderhoud nodig hebben. Liefst omgeving Hoeksche Waard/Barendrecht.

Het gaat om een Honda en een Kawasaki.

Iemand met een goede zaak ?
 
WPHB halen en zelf doen. Een olietje en een filtertje kan je heus zelf wel :Y

Ik doe zo goed als alles zelf, alleen banden niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een goed adresje waar ik mijn motor zonder zorgen zou kunnen onderbrengen mocht hij een beurt of ander onderhoud nodig hebben. Liefst omgeving Hoeksche Waard/Barendrecht.

Het gaat om een Honda en een Kawasaki.

Iemand met een goede zaak ?
Motoport Rockanje,top zaak met zeer goede service.
 
Mijn vader ging vroeger vaak naar Dick Alblas in Lekkerkerk. Zelf ook nog weleens geweest, zeer ervaren monteur. Zou alleen verwachten dat hij zachtjes aan een keer met pensioen zal gaan.
Google Maps
Dit is toch niet dezelfde Dick Alblas................................

Edit: Nee.
Bedenk me nu dat zijn voornaam was Wim. (sorry)
 
Laatst bewerkt:
Dick Alblas is een oud coureur deed al wedstrijden in de jaren 70 ,en heeft gereden tegen oa Wil Hartog,dus ja zeer
ervaren.:Y8-)
Heeft ook wedstrijden gereden met de bijzondere König race motor,een 4 cilinder 2 takt boxer motor die oorspronkelijk voor een boot
bedoeld was.
1977-dick-alblas-6-wil-hartog-8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een goed adresje waar ik mijn motor zonder zorgen zou kunnen onderbrengen mocht hij een beurt of ander onderhoud nodig hebben. Liefst omgeving Hoeksche Waard/Barendrecht.

Het gaat om een Honda en een Kawasaki.

Iemand met een goede zaak ?
Aart Nolen in Strijen op de Oudedijk.
Zit er al een eeuwigheid en erg bekend bij de heren coureurs,heeft ook een Dynoyet bank.
En in de Hoeksche Waard!
 
Aart Nolen in Strijen op de Oudedijk.
Zit er al een eeuwigheid en erg bekend bij de heren coureurs,heeft ook een Dynoyet bank.
En in de Hoeksche Waard!
Mee eens,een maat van mij ging daar ook altijd heen met zijn Suzuki race motor.
vraag mij alleen af of hij nog steeds werkt,de man moet al aardig op leeftijd zijn inmiddels.
 
Ik weet een ZEER goed adres voor je motor-onderhoud.
Heel vlak bij, uiterst betrouwbaar en je zult nooit worden bedonderd!

Kijk recht voor je uit en ietsje naar beneden: JUIST...........Gewoon je EIGEN handjes!!
Een beter adres voor motor-onderhoud is er niet!!!:t:t
(en nog leuk om te doen ook!)

Leuk gezegd. Echter, vind niet iedereen het leuk om te doen.
 
Ik weet een ZEER goed adres voor je motor-onderhoud.
Heel vlak bij, uiterst betrouwbaar en je zult nooit worden bedonderd!

Kijk recht voor je uit en ietsje naar beneden: JUIST...........Gewoon je EIGEN handjes!!
Een beter adres voor motor-onderhoud is er niet!!!:t:t
(en nog leuk om te doen ook!)


Juist aan de zelfklussers verdien ik het meeste geld.
Vraag me dus af waarom een motorfietsmonteur 4 jaar nodig heeft om het vak te leren als iedereen het voor de eerste keer het direct goed kan?????
 
En er word wat gesloopt door de zelfklussers ,het techniek gedeelte staat er vol mee,maar ja je moet ergens beginnen
als je het zelf wil doen,uiteindelijk komt het meestal weer goed,al kost het soms wel wat leergeld.:?:Y
En een motorfiets monteur met 4 jaar ervaring weet nog maar weinig.
na de opleiding komt het echte leren pas
 
na de opleiding komt het echte leren pas


Ja klopt, ik ben een erkend leerbedrijf motoren scooter techniek, ik zeg altijd tegen de leerlingen,
je hebt mensen die goed kunnen sleutelen,
je hebt mensen die er verstand van hebben,
en ik wil dat jullie goed kunnen sleutelen en er verstand van hebben.
Ja ook ik leer nog steeds nieuwe dingen, vooral nieuwe technieken, zoals electrische motoren, dat is heel gaaf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan