Waar is de "zaterdagmiddag-motorzaak-gezelligheid?"

:N veel te commercieel.:W

Je kan wel mooi proefrijden op een berg motoren, waar je anders minder snel kans toe hebt. Zelf ook niet gegaan hoor; gister mooi een stukkie motorgereden en vandaag eens wat dingen in huis doen waar ik anders nooit aan toe kom.
 
Ja altijd gezellig op de parkeerplaats bij Safe,en dan nog de markt dan stond heel de straat vol met motoren en mensen,
de zaak zelf was niet mijn favoriete motorzaak maar het blijft jammer dat de zaak door een stelletje knoeiers naar de klote is geholpen.
Ooit de trots van Rotterdam en op het laatst zo leeg getrokken dat zelfs de importeurs er geen brood meer in zagen
:r
IK heb daar nog stage gelopen in 1981.
Was zeker super gezellig , altijd volk zelfs op doordeweekse dagen.
kan je nagaan ik heb de maanden november tm maart daar stage gelopen.
 
IK heb daar nog stage gelopen in 1981.
Was zeker super gezellig , altijd volk zelfs op doordeweekse dagen.
kan je nagaan ik heb de maanden november tm maart daar stage gelopen.
Ja maar in die tijd had je nog echte motorrijders die niet bang waren voor wat kou of regen.
De mannen met vliegen tussen de tanden en ijspegels aan den neus
:Y 8-) Tegenwoordig stappen ze dan liever in hun verwarmde baarmoeder op wielen,de cry baby,s.
 
  • Leuk
Waarderingen: ronk
Jaa vroegah bij Vos in Oss, het oude Vos he, aan de Molenstraat toen nog, waar nu die babyzaak in zit. Altijd volk! Of dan reden we via het pontje naar Druten, naar die ehh Kawasaki dealer die daar zat; ook vaak druk.

Jammer he? dat dat soort dingen weg zijn!
 
Jaa vroegah bij Vos in Oss, het oude Vos he, aan de Molenstraat toen nog, waar nu die babyzaak in zit. Altijd volk! Of dan reden we via het pontje naar Druten, naar die ehh Kawasaki dealer die daar zat; ook vaak druk.

Jammer he? dat dat soort dingen weg zijn!
Ja en zo kan ik er nog veel meer opnoemen die verdwenen zijn waar ik vroeger graag kwam,maar ja dat is helaas niet tegen te houden.
Zoals oa Safe,Daytona motors,Piet Kruis,Ferbrache of Guernsey enzzz
 
Laatst bewerkt:
Cycletti in Heesch, van Sleeuwen in Volkel, Verstegen in Schaijk (Royal Enfield!)
 
Zeker een gedeelte naar FB verhuisd.
Ik denk eigenlijk het meeste naar Whatsapp groepjes; dat zie je bij "ons" Hét MF Motorweekend ook. Handig enzo natuurlijk maar discussies zijn meteen veel vluchtiger en lastiger terug te lezen. Belangrijke informatie zoals afspraken voor een ritje ofzo, raakt gewoon kwijt. Dus ik vind het wel jammer.
 
Ook FB gaat een keer ten onder....of regio/merk gebonden topics/pagina’s

Soms gewoon teveel informatie of veel van hetzelfde....tja, en dan maak je een keuze. Want je ook nog een gewone leven hé.
 
FB???
Ook FB gaat een keer ten onder....of regio/merk gebonden topics/pagina’s

Soms gewoon teveel informatie of veel van hetzelfde....tja, en dan maak je een keuze. Want je ook nog een gewone leven hé.
Dat is bij mij toch nog steeds het belangrijkste, daarom: Regelmatig tot vaak effe naar HvW of Goedhart, dan maar met onze eigen ploeg...

Dat is in de loop der jaren ook een stuk stiller geworden
Ik ben inderdaad drie jaar weggeweest
 
Toch opvallend, onlangs in het nieuws dat er nu een record aan motorrijders is in nederland.
Maar je vind dat niet terug aan motorgerelateerde zaken.
Zoals duitsland waar je bikermotels, campings en trefpunten hebt. Dat heb je in nederland haast niet.
Wel jammer.
 
record aan motorrijders
Vind je dat gek met het beleid in amsterdam?

als je de commuters niet meerekent denk ik dat we er heel bekaaid afkomen, en we zijn dan de motorrijders die zaterdag rijden, niet die op doordeweekse dagen alleen maar ochend en avondritjes maken waarbij ze de zelfde mensen tegenkomen
 
Toch opvallend, onlangs in het nieuws dat er nu een record aan motorrijders is in nederland.
Maar je vind dat niet terug aan motorgerelateerde zaken.
Zoals duitsland waar je bikermotels, campings en trefpunten hebt. Dat heb je in nederland haast niet.
Wel jammer.
Mbt motorzaken: Internet bestellers......

En gisteren was het in Gildehaus, een trefpunt net over de grens wederom ouderwets gezellig Koffie/praatje met Duitsers/Nederlanders en aansluitend een rit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan