VTR SP1&2 Topic Part 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoezo prof?? druk?

als dat het geval is ja ik zou niet weten waar ik dan lol kan hebben. want in de eifel zal het ook wel druk zijn.

ik hoop juist dat de meeste mensen naar de eifel gaan om daar te rijden zodat ze de mergeland route met rust laten. hahah.

Het is in het weekend banaal druk met goed weer op de mergellandroute. Tevens is het vragen voor een bekeuring na meerdere ervaringen. Maar dat kan ook aan mijzelf liggen. :/

Ik zou naar de eifel of ardennen gaan en een beetje zoeken naar de minder bekende wegen.

De mergelland route is de wielren/touriste/motor route van zuid limburg he. Gewoon kut.

geen idee, mischien te veel werk?......

wit?...mwa......lol
ik vindt nog steeds de laguna seca de mooiste kleurstelling.
rood wit blauw met sterretjes :)

ja die is idd ook wel leuk. maar erg druk voor mijn doen.
ik vind deze ook echt mooi.
full

Mooie kleuren. Ik vind zwart/geel/wit super cool. De voorkuip daarintegen iets minder. De originele vind ik mooi genoeg.
 
Dankdank de witte ja, is een kleur die je niet veel ziet (behalve SP's dan). Heb hem niet bij ten kate gekocht, wel bij een honda-dealer. Ik reken dus op veel probleemloze kilometers.

Pics ga ik zeker maken, reken maar, volgens mij koop je zo'n motor niet om je bescheiden door het verkeer heen te bewegen })
 
Laatst bewerkt:
hoezo prof?? druk?

als dat het geval is ja ik zou niet weten waar ik dan lol kan hebben. want in de eifel zal het ook wel druk zijn.

ik hoop juist dat de meeste mensen naar de eifel gaan om daar te rijden zodat ze de mergeland route met rust laten. hahah.
Ja het begint hier al in februari weer druk te worden. Ik zou vooral op een mooie dag maar niet eens meer proberen de mergelland route te rijden... dan kan je direct terug naar tenkate omdat je ventilatoren versleten zijn :+

Gewoon lekker naar de Eifel gaan; als je een doordeweekse dag pakt is het helemaal leeg (wel wat meer vrachtwagens!), maar ook op een drukke dag is het nog heel goed te doen. Het rijdt allemaal wat vlotter door daar...

Eifel *O*
 
Dankdank de witte ja, is een kleur die je niet veel ziet (behalve SP's dan). Heb hem niet bij ten kate gekocht, wel bij een honda-dealer. Ik reken dus op veel probleemloze kilometers.

Pics ga ik zeker maken, reken maar, volgens mij koop je zo'n motor niet om je bescheiden door het verkeer heen te bewegen })

Gefeli ermee :) ... echt een dikke fiets ..

(hoewel ik natuurlijk zwart de mooiste kleur vind :9 )
 
hoezo prof?? druk?

als dat het geval is ja ik zou niet weten waar ik dan lol kan hebben. want in de eifel zal het ook wel druk zijn.

ik hoop juist dat de meeste mensen naar de eifel gaan om daar te rijden zodat ze de mergeland route met rust laten. hahah.
Anders PB me even wanneer je van plan bent hierheen te komen. Misschien kunnen we wat afspreken en neem ik je (met de prof? en nog meer gegadigden?) op sleeptouw.
 
Anders PB me even wanneer je van plan bent hierheen te komen. Misschien kunnen we wat afspreken en neem ik je (met de prof? en nog meer gegadigden?) op sleeptouw.

Ik pb wel even idd. of zaterdag of zondag als er niet weer niets tussen door komt.
lijkt me idd wel leuk jullie weten meer routes dan ik. hahha
 
Heel lang heb ik in dubio gezeten wat een waardige opvolger van mijn (na een valpartij onbetrouwbaar gebleken) zx12 zou kunnen zijn. Ik kon me geen motor voorstellen die dat goed zou kunnen.

Ik had een sp2 gespot die mij interessant leek en toen de verkoper hem voor de proefrit even voor kwam rijden had ik bijna de rillingen over mijn rug lopen door het GELUID! Daarbij bleek hij ook nog eens een veel betere zithouding te hebben dan ik verwacht had (ik ben 1.91), was het übergeil sturen en vind ik het gewoon een geweldig mooie motor om te zien. Die dubbele uitlaten, de radiateurs aan de zijkant, geweldig!


...


Dus ik heb hem gekocht en ga hem zaterdag ophalen!


:]

Goeie zet! Gefeliciteerd met de aanwinst. En welkom...
 
ziet er zeker goed uit. ben jaloers hoor twee van die genots speeltjes hebben.
maar ja misschien ooit. ben nog jong
 
ziet er zeker goed uit. ben jaloers hoor twee van die genots speeltjes hebben.
maar ja misschien ooit. ben nog jong

Ach, ik was 33 toen ik echt aktief met motorrijden begon. :9 En als ik nu af en toe lees wat de leeftijd is van sommige members hier. Dan hebben ze het op jonge leeftijd beter voor elkaar als ik destijds.
Was toen alleen maar bezig met hard werken om de hypotheek rond te krijgen...

:W
 
ja ok ik heb ook geen klagen. eigen huis motor en een vriendin met een motor en samen ook een auto. en nog meer hobby's iets te veel die ook te veel geld kosten (bijvoorbeeld het kite surfen en snowboarden) maar ik zou graag een garage willen hebben om daar twee sp's in te hebben staan.
hahah.
 
Ik heb alleen de hobby pokeren naast mijn geliefde sp. Maar dat is rendabel.

Het is inderdaad dat mijn vader waarschijnlijk een tweede motor de straat op zou pleuren, anders zou ik eigenlijk een circuit racer erbij willen en een crossmotor.... :X

Maar dat plan komt wel wanneer ik braaf mijn schooltje heb afgerond.
 
een nieuw deel alweer zag ik... ik ben er ook weer bij!

Ik was benieuwd of er ook al iemand anders van hier is, die al op de rc8 of rc8r heeft gereden? Zo ja was ik wel benieuwd naar zijn ervaring...
 
een nieuw deel alweer zag ik... ik ben er ook weer bij!

Ik was benieuwd of er ook al iemand anders van hier is, die al op de rc8 of rc8r heeft gereden? Zo ja was ik wel benieuwd naar zijn ervaring...
het is een kanon al schijnt de 1198 ook niet misselijk te wezen in het rij gedeelte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan