VTR-SP1&2 Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Hier is Joey nog vol in actie..
 
(Afbeelding)

Hier is Joey nog vol in actie..
Over joey gesproken, ik ben met de dvd's bezig, ben bijna klaar... heb nu 12 bestellingen staan, check nog even....:

Drol (Nils)
Crazy Animal
Raven (Henk)
VTReb
Heukelommer
Don
Sp1ke
H@nsie
SP1Rulezzz
Hakman
Raysnake
2-Wheel Fanatic

Ik hoop snel wat info te hebben over versturen en dus de kosten... denk dat het wel meevalt, ik heb alleen nog niet van iedereen de gegevens?
Alleen van DOn, H@nsie, SP1Rulezz en Hakman heb ik de adres gegevens bij de hand...
 
Over joey gesproken, ik ben met de dvd's bezig, ben bijna klaar... heb nu 12 bestellingen staan, check nog even....:

Drol (Nils)
Crazy Animal
Raven (Henk)
VTReb
Heukelommer
Don
Sp1ke
H@nsie
SP1Rulezzz
Hakman
Raysnake
2-Wheel Fanatic

Ik hoop snel wat info te hebben over versturen en dus de kosten... denk dat het wel meevalt, ik heb alleen nog niet van iedereen de gegevens?
Alleen van DOn, H@nsie, SP1Rulezz en Hakman heb ik de adres gegevens bij de hand...

Mooi mooi Pat.
Was de hoes goed die ik gevonden had??
Deze kun je terugvinden op pagina 125 van deel 4 1/2 :Y
 
Over joey gesproken, ik ben met de dvd's bezig, ben bijna klaar... heb nu 12 bestellingen staan, check nog even....:

Drol (Nils)
Crazy Animal
Raven (Henk)
VTReb
Heukelommer
Don
Sp1ke
H@nsie
SP1Rulezzz
Hakman
Raysnake
2-Wheel Fanatic

Ik hoop snel wat info te hebben over versturen en dus de kosten... denk dat het wel meevalt, ik heb alleen nog niet van iedereen de gegevens?
Alleen van DOn, H@nsie, SP1Rulezz en Hakman heb ik de adres gegevens bij de hand...

Check your mail. ;)
 
Over joey gesproken, ik ben met de dvd's bezig, ben bijna klaar... heb nu 12 bestellingen staan, check nog even....:

Drol (Nils)
Crazy Animal
Raven (Henk)
VTReb
Heukelommer
Don
Sp1ke
H@nsie
SP1Rulezzz
Hakman
Raysnake
2-Wheel Fanatic

Ik hoop snel wat info te hebben over versturen en dus de kosten... denk dat het wel meevalt, ik heb alleen nog niet van iedereen de gegevens?
Alleen van DOn, H@nsie, SP1Rulezz en Hakman heb ik de adres gegevens bij de hand...
you got mail ;)
 
Kreeg gisteren al een flinke verkoeling .
Dacht even een stukje :] :] :] :] :]
Nog geen half uur later een wolkbreuk waar je u tegen zegt -O- -O- -O- -O-
In 10 sec tijd zeik en zeik nat , maar wel lekker koel :Y :Y :Y
 
hallo allemaal
graag wil ik mij effe voorstellen
mijn naam is sjeffie en ik woon in dordrecht en ben van bouwjaar 1966

graag zou ik van jullie willen weten waar ik een goede en goedkope spuiter kan vinden , ik ben al een tijdtje in het bezit van een sp-1 .
Helaas was de vorige eigenaar er niet erg zuinig op en heeft er een schuiver mee gemaakt ,die heeft er niet erg mee gezeten dat het spuit werk nieterg goed was ,ik begon me er steeds meer aan te irriteren en alles werwijdert en heb gelijk nieuw kuip werk uit Duitsland besteld ,dit moet natuurlijk gespoten worden ,wie kan mij helpen om er weer een supper gave bike van te maken verder
wil ik alles pimpem alle ideen nen suggesties zijn welkom

ik zal adressen geven zodat jullie evt ook er iets aan hebben
groetjes aan idereen

sjeffie

www.presserundkuhn.de
www.ram.mc
www.hafer-tuning-parts.de
www.rumble-store.com
www.masteroftwins.de
www,rhencullen.co.uk
www.optitune.nl
 
hallo allemaal
graag wil ik mij effe voorstellen
mijn naam is sjeffie en ik woon in dordrecht en ben van bouwjaar 1966

graag zou ik van jullie willen weten waar ik een goede en goedkope spuiter kan vinden , ik ben al een tijdtje in het bezit van een sp-1 .
Helaas was de vorige eigenaar er niet erg zuinig op en heeft er een schuiver mee gemaakt ,die heeft er niet erg mee gezeten dat het spuit werk nieterg goed was ,ik begon me er steeds meer aan te irriteren en alles werwijdert en heb gelijk nieuw kuip werk uit Duitsland besteld ,dit moet natuurlijk gespoten worden ,wie kan mij helpen om er weer een supper gave bike van te maken verder
wil ik alles pimpem alle ideen nen suggesties zijn welkom

ik zal adressen geven zodat jullie evt ook er iets aan hebben
groetjes aan idereen

sjeffie

www.presserundkuhn.de
www.ram.mc
www.hafer-tuning-parts.de
www.rumble-store.com
www.masteroftwins.de
www,rhencullen.co.uk
www.optitune.nl

Hallo Sjeffie,

Welkom op het SP deel 5 alweer ;)
Ik heb ook nog een projectje in de planning en misschien kunnen we de kuipen enz.. wel samen laten spuiten bij een spuitert scheelt allicht :Y
Ik heb een tijd geleden via SP1Rulezzzz een nr gekregen van een maat van hem die spuitert is. Ik voeg ff zijn mail toe voor de gegevens.
Mijn aandeel zou dan worden 1 tank 1 kontje 2 zijkuipen en 1 topkuip allen in matzwart met blanke matte lak als toetje :Y

Hallo Donnybrasco

Zoals belooft het nummer van die vriend van me:

Hij heet Rolf.

Tel nr.: 0643040518

Sp-greeetzzz,

Sp-1Rulezzz

Bobje 2 is ook een spuitert volgens mij en hij heeft een rode SP1 in een witte edwards replica omgetoverd :P

Misschien kunnen we hem ook een benaderen voor een prijsopgave :Y


Ik hoor het wel van je ;)


p.s. heb je nog wat pic's van je fiets of laat je hem hier pas zien als hij een nieuw jasje heeft???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan