VTR SP 1&2 Topic Deel 9

SP buitenlandweekend 2007

  • Luxemburg

    Stemmen: 4 21,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 14 73,7%
  • Schotland

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
een vraag
..............................
een vriend van mij heeft een aprillia Tuono factory met voor/achter Ohlins veering,
nu komt hij tot de conclusie, dat er geen stofkapjes rond de veerpoten zitten.
Nu zijn dus de oliekeeringen lek en de olie loopt eruit.
hij is aan het bellen geweest ,wie er nieuwe keeringen in kan zetten voor hem.
Nu zijn er 6 miljoen zgn service punten van Ohlins in holland,maar als je belt is er helemaal niemand die het zelf doet,ze sturen ze allemaal op naar denk ik de fabriek.
1 van de weinige die het wel doet is HK, maar dat werkt op afspraak en je raad het al die is zaterdag dicht.
Nu is er Rooks ,{ik geloof importeur}
hele aardige man ,die vond het geen probleem kom maar langs duurt 2 uur ,kun je op wachten.kosten 150 euro....hmmm valt mee.ook hij is zaterdag dicht.
alleen is deze meneer de enigste die dit doet???
er zullen er toch wel meer zijn ????...{mede omdat Rooks ergens tussen Groningen en Assen woont}
Dus is er nog iemand die dit doet ergens in de buurt van alkmaar ofzo zeg maar Noord holland.

Plz help.... :)


PS :speciaal voor Ribbel veel komma"s ,en punten ,aanhalings tekens ,vraagtekens, en wat al niet meer..... *D
 
Laatst bewerkt:
kill-switch staat on,als ik de kill-switch op uit
zet,hoor ik ook de startmotor niet.


Johan klopt in de off stand moet de startmotor
wel draaien bij mij niets, in de on stand draait wel
de startmotor,blijkt dat in de switchschakelaar
een metaalstripje afgebroken te zijn,tijdelijk de
switchschak.doorverbonden en tjakka start weer.
Ik dacht daar gaat de pannenkoek.
Een ieder bedankt voor het meedenken.
En zondag MAAR kans op 10% regen.
 
een vraag
..............................
een vriend van mij heeft een aprillia Tuono factory met voor/achter Ohlins veering,
nu komt hij toto de conclusie, dat er geen stofkapjes rond de veerpoten zitten.
Nu zijn dus de oliekeeringen lek en de olie loopt eruit.
hij is aan het bellen geweest ,wie er nieuwe keeringen in kan zetten voor hem.
Nu zijn er 6 miljoen zgn service punten van Ohlins in holland,maar als je belt is er helemaal niemand die het zelf doet,ze sturen ze allemaal op naar denk ik de fabriek.
1 van de weinige die het wel doet is HK, maar dat werkt op afspraak en je raad het al die is zaterdag dicht.
Nu is er Rooks ,{ik geloof importeur}
hele aardige man ,die vond het geen probleem kom maar langs duurt 2 uur ,kun je op wachten.kosten 150 euro....hmmm valt mee.ook hij is zaterdag dicht.
alleen is deze meneer de enigste die dit doet???
er zullen er toch wel meer zijn ????...{mede omdat Rooks ergens tussen Groningen en Assen woont}
Dus is er nog iemand die dit doet ergens in de buurt van alkmaar ofzo zeg maar Noord holland.

Plz help.... :)


PS :speciaal voor Ribbel veel komma"s ,en punten ,aanhalings tekens ,vraagtekens, en wat al niet meer..... *D

De man die jij bedoelt heet Rooske en zit in Tynaarlo
Ohlins Rooske - Suspension Service for forks and shock
Hij kan em ook direct goed voor je afstellen als je de fiets tenminste meeneemt enzo. ;)
 
Johan klopt in de off stand moet de startmotor
wel draaien bij mij niets, in de on stand draait wel
de startmotor,blijkt dat in de switchschakelaar
een metaalstripje afgebroken te zijn,tijdelijk de
switchschak.doorverbonden en tjakka start weer.
Ik dacht daar gaat de pannenkoek.
Een ieder bedankt voor het meedenken.
En zondag MAAR kans op 10% regen.

Gelukkig is het geregeld *O*
 
Johan klopt in de off stand moet de startmotor
wel draaien bij mij niets, in de on stand draait wel
de startmotor,blijkt dat in de switchschakelaar
een metaalstripje afgebroken te zijn,tijdelijk de
switchschak.doorverbonden en tjakka start weer.
Ik dacht daar gaat de pannenkoek.
Een ieder bedankt voor het meedenken.
En zondag MAAR kans op 10% regen.

pfieuww. :P
bijna een pannekoek door je neus geboord.
 
Deel negen alweer!
Ziet er goed uit Don!

Ik heb trouwens op Duitsland gestemd. Ik wil ook wel een rit uitzetten enz. Als andere mensen zich ook geroepen voelen om iets mee te organiseren )hotels, campings, BBQ enz:0 dan kunnen we krachten bundelen.
 
zeker gaaf hier in deeltje 9

mooie startpost met polls enzo. week-endjes organiseren naar duitsland. startproblemen van modady al opgelost. eigenlijk niks anders dan positief.

enne oh ja mijn vriendin is 6 jaar jonger. span ik nou de kroon?
 
Laatst bewerkt:
zeker gaaf hier in deeltje 9

mooie startpost met polls enzo. week-endjes organiseren naar duitsland. startproblemen van modady al opgelost. eigenlijk niks anders dan positief.

enne oh ja mijn vriendin is 6 jaar jonger. span ik nou de kroon?

Ligt eraan hoe oud je zelf bent :+
 
kon bijna niet mee zeg |(

ging een bocht in gaat de achter kant glijden.. gauw gas er af weer grip..gas erop weer uibreken en heftig met zijn gas kop schudden
toen nog verder gas erop en toen was t weg maar tussen kopschudden en gas erop zaten wat kritieke momenten en een vuile onderbroek ... thuis ff bibberend mijn verlanglijst op gemaakt met stuurdemper bovenaan
 
kon bijna niet mee zeg |(

ging een bocht in gaat de achter kant glijden.. gauw gas er af weer grip..gas erop weer uibreken en heftig met zijn gas kop schudden
toen nog verder gas erop en toen was t weg maar tussen kopschudden en gas erop zaten wat kritieke momenten en een vuile onderbroek ... thuis ff bibberend mijn verlanglijst op gemaakt met stuurdemper bovenaan
Dan heb je wel mazzel gehad
Dus ff een schone broek aan getrokken :+
 
Nog iemand die een circuitdag (via MSL) over wil nemen voor 5 juli 2007 op zandvoort?
Ik sta ingeschreven voor groep 3... kosten zijn 125euro voor die dag en dit is een speciale dag, want is via racing for oscar.nl. Er zullen door hun sponsoren wat extra dingen aan de dag toegevoegd worden.

Wegens een knieblessure (gescheurde kruisbanden) kan ik zelf helaas die dag niet rijden. :(
Als jullie interesse hebben mail me dan op: keesdejonge at gmail punt com


'(
 
Laatst bewerkt:
kon bijna niet mee zeg |(

ging een bocht in gaat de achter kant glijden.. gauw gas er af weer grip..gas erop weer uibreken en heftig met zijn gas kop schudden
toen nog verder gas erop en toen was t weg maar tussen kopschudden en gas erop zaten wat kritieke momenten en een vuile onderbroek ... thuis ff bibberend mijn verlanglijst op gemaakt met stuurdemper bovenaan


Blij dat je er heelhuids af bent gekomen.
Advies: bezuinig niet op je stuurdemper! Anders heb je er alleen maar last van.
Ohlins, WP, MToby zijn allemaal klasse. En er passen er ongetwijfeld nog wel een stel in het rijtje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan