VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

X-R@y

Die hard MF'er
24 jun 2003
426
0
Zaanstad
Tja het vorige topic had alweer de 2500 replies gehaald vandaar DEEL 3!!!!!

Deel 1: VTR1000 SP 1&2 topicje
Deel 2: vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

Maar eerst de types!!!

Europees

Honda VTR SP1 (2000)
sp1_1.jpg

sp1_2.jpg


Honda VTR SP1 (2001)
silver-sida.gif


Honda VTR SP2 (2002/2003)
sp-2.jpg


Honda VTR SP2 (2004/2005)
SP2%202004%201.jpg


Amerikaans

Honda RC51 RVT 1000 SP1 (2000/2001)
h-00-rc51-b.jpg

h-00-rc51-a.jpg

h-00-rc51-c.jpg


Honda RC51 RVT 1000 SP2 (2002/2003)
rc51_sp2.jpg


Honda RC51 RVT 1000 SP2 (2004)
RC51.jpg


Honda RC51 RVT 1000 SP2 (2005)
HON2005090649823_pv.jpg
 
Mooi om meteen weer even pics van de mijne te laten zien. (Wel helaas alleen nog maar foto's met de standaard achterkant. Tegenwoordig heb ik er een andere undertail onder)

gepoetst en volgeladen (op weg naar de eifel :} )
P1010002.jpg


onderweg
P1010007.jpg


en daar staat ze dan samen met haar vriendjes in Daun
P1010012.jpg


in het donker, laat ze haar ware donkere aard zien (Red Devil Heart)
P1010034.jpg


zelfde pic (alleen nu met mega flits waardoor je het rode neon niet ziet)
P1010035.jpg


Ready to go for a Drive!!!!!!!!!!
P1010039.jpg


en nu weer pics van jullie bike (en andere mooie SP's)
 
@Lonerider: Ik weet wel wat torrent is maar wat je bedoeld met jou verhaal de vorige pagina begrijp ik geen fluit van. Graag uitleg want die dvd moet ik hebben!! Greetzzz Don

Op www.binaries4all.nl staat beschreven hoe en wat je nodig hebt om de DVD te dowloaden.
In het kort , met Grabit kun je de DVD bestaande uit 97 rar files dowloaden van de news server van je provider. Met Quickpar controleer je hierna of de bestanden compleet zijn en repareer ze daarna indien nodig. Met winrar bestanden uitpakken.
De rar bestanden bevatten een map video TS waarin de video bestanden staan die met b.v. Nero als Video DVD kunnen worden gebrand.
De volgende link bevat een pagina waarmee een NZB file kan worden gemaakt zodat na openen van deze file Grabit automatisch start met downloaden.

http://www.binsearch.info/?q=wsbk&max=50&adv_age=7&m

Grabit en Quickpar zijn op www.binaries4all.nl te downloaden en winrar op http://www.winrar.nl/
 
ja cool, filmpjes met de SP

ik heb ook nog filmpjes van mij en mijn SP

ik heb soms wel een bullit cam geplaatst op mijn bike

ik zal binnenkort proberen de filmpjes over te zetten op mijn pc en dan ergens dat jullie ze ook kunnen downen

zijn gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alweer een deel 3 :-) fijn om ook hier weer te mogen posten! En toppie lonerider, ook deze staat nu in mijn queue! :-)
 
P.s:Ook nog originele nieuw, topkuip netjes, netjes, kontje, netjes, netjes, subframe als nieuw, achterlicht, duo zitje en normaal afdek kap: alles top , carbon spiegels, bottom racekuip, keine knipperlichten, originele knipperlichten, topkuip-tank verbinding yoke. dat was het zo'n beetje

dus als er nog gegadigden zijn :] 8-)
Wat wil je voor duozitje hebben? Heb die niet echt nodig maar voor eventuele bagage in de toekomst... :]
Mijn oude systeem is stuk gegaan, dus wellicht een nieuw systeempje maken, dan komt duo goed van pas! :} :]
 
VTR als tourbuffel ...

http://woongroep.qpluso.nl/images/vtr2005%2EJPG ((Afbeelding))

Nogmaals als toerbuffel, maar dan een SP1 :+ :
full
:}
Overigens wel een kleine tip voor iedereen die nu denkt: ik neem ook van die zijtassen... niet doen :P ze smelten |( :( Maar gelukkig bood een kartonnen doos genoeg bescherming tijdens om tussen de tassen en de uitlaten te doen zonder dat alles wegsmolt... maar voor mij nooit meer de zijtassen op de vtr... daar moet ik iets anders op vinden :)
 
ik vind die donkere voorkant van jou gaaf

hoe heb je dat gedaan of waar heb je dat laten doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan