VTR 1000 SP 1 & 2 Topic Deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff het topic opleuken ;)
full
 
Ik dan nog maar eentje vanuit eigen doos... ergens in Schotland, zoals je ziet was ik nog volop op regen berekend... hadden dan ook net half uurtje ervoor een stortbui gehad van bijna een uur...
i1130_31072005008.jpg
 
Zowel het baasje als het beestje heeft wel eens rust nodig onderweg ;-)..
i1131_09082005001.jpg

i1132_09082005007.jpg

en nog een laatste dan:
i1133_09082005010.jpg
 
Heeft iemand nog een kuipruitje in de aanbieding

Voor mijn SP-2??? :}
 
Hallo MF-collega's

Wegens aankoop SP-1 wil ik graag wat info waar ik op moet letten bij de koop, bijvoorbeeld welke kwalen kun je tegenkomen bij welk bouwjaar, wat zijn de kinderziektes.
Kan me niet voorstellen dat dat een hele waslijst zal worden, want het is tenslotte een Honda.
Rij nu zelf een VTR1000F maar wil nog een sportievere fiets en de SP-1 is en blijft een schoonheid.

Graag jullie reacties :W
 
Hallo MF-collega's

Wegens aankoop SP-1 wil ik graag wat info waar ik op moet letten bij de koop, bijvoorbeeld welke kwalen kun je tegenkomen bij welk bouwjaar, wat zijn de kinderziektes.
Kan me niet voorstellen dat dat een hele waslijst zal worden, want het is tenslotte een Honda.
Rij nu zelf een VTR1000F maar wil nog een sportievere fiets en de SP-1 is en blijft een schoonheid.

Graag jullie reacties :W

Heb je al eens een beetje gezocht op MF?
Verder uiteraard een verstandige keuze! :+
Verder kan ik je er niet veel over zeggen, wel dit: als hij niet gelijk lekker rijd, niet kopen! :+ Ik heb zelf op zo'n 5 sp's gereden voordat ik er eentje kocht en ik moet zeggen dat de mijne er met kop en schouders boven uit stak qua wegligging.... kan alleen niet zeggen waarom het zo'n groot verschil was... :N
 
kan alleen niet zeggen waarom het zo'n groot verschil was... :N
:?
Zo'n groot verschil tussen de SP's waar ik op gereden heb.... het is namelijk niet zo dat er op de 1 een stuurdemper zat en op de ander niet.. kon ook geen verschil zien in in hoogte van het stuur ivm door kroonplaat laten zakken... dus wellicht dat het verschil kwam door slecht afgestelde motoren, andere banden... dat weet ik niet... weet alleen dat de 4 andere sp's niet zo goed reden als deze... :+

Dat bedoel ik ;)
 
Heb je al eens een beetje gezocht op MF?
Verder uiteraard een verstandige keuze! :+
Verder kan ik je er niet veel over zeggen, wel dit: als hij niet gelijk lekker rijd, niet kopen! :+ Ik heb zelf op zo'n 5 sp's gereden voordat ik er eentje kocht en ik moet zeggen dat de mijne er met kop en schouders boven uit stak qua wegligging.... kan alleen niet zeggen waarom het zo'n groot verschil was... :N

Thanks, weet iemand waar je bij de koop nog meer op moet letten. Bij de VTR1000F bijv. moet bij 30.000 km de nokkenaskettingspanner vervangen zijn. Welke modificaties moet een SP-1 ondergaan.
Het zal om een SP-1 gaan van bouwjaar 2000 of 2001, ingevoerd uit Duitsland
 
Kan iemand me zeggen wat ik moet doen aan mijn voorremmen die 's morgens steeds vast zitten :? :?

Mijn schijven zijn al aardig blauw en voor mijn blokken is het ook niet erg bevoordelijk ;( ;(

Ik maak ze steeds goed schoon maar het helpt niet echt.
Het is meestal wel snel over maar echt goed kan ik het niet noemen :N

full
 
he castrol-sp-2,

mischien eens tijd je remklauwen schoonmaken met reiniger. gewoon losmaken een paar keer in je remhandel knijpen zodat de cups ghedeeltelijk eruit komen en inspuiten, laten in werken en schoonvegen. weer terug duwen en remblokken monteren en klauwen weer monteren. en..... misschien andere remblokken (geen imitatie onbekend merk)? ;( :(

verder groeten :W *O* :]
 
he castrol-sp-2,

mischien eens tijd je remklauwen schoonmaken met reiniger. gewoon losmaken een paar keer in je remhandel knijpen zodat de cups ghedeeltelijk eruit komen en inspuiten, laten in werken en schoonvegen. weer terug duwen en remblokken monteren en klauwen weer monteren. en..... misschien andere remblokken (geen imitatie onbekend merk)? ;( :(

verder groeten :W *O* :]

Thanks, ik heb ze vandaag idd even uit elkaar gehaald en ingespoten.
Hoop alleen niet dat ze vast slaan tijdens het rijden :? :? :?
 
Nog wat anders,

zou ook graag een keer naar de tt van Man gaan. maar dit jaar lukt het me niet. misschien een idee dat een in veendaal te bespreken om met een clupie te gaan lijkt me nog leuker *O* *O* *O* :Y :Y :Y :]

kijk wel uit naar mooi weer en 7mei. kon het zaterdag niet laten. en nu is het nog erger maar staat weer blinkendschoon aan de druppelaar en de schat is verwarmt weggezet :Y

groeten allemaal
*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan