vreemd knopje

etterpet1961

Rookie
23 feb 2019
23
1
hallo ik ben de blije eigenaar van een kawa 1100 spectre uit 1981. nou vind ik onder de linker deksel een plaatje met daar op een schakelaar heeft iemand enig idee waar die voor dient
 

Bijlagen

  • 20190214_203012.jpg
    20190214_203012.jpg
    105,7 KB · Weergaven: 51
hallo ik ben de blije eigenaar van een kawa 1100 spectre uit 1981. nou vind ik onder de linker deksel een plaatje met daar op een schakelaar heeft iemand enig idee waar die voor dient

Schietstoel !!


Op de foto is toch wel te zien dat dit geen knopje is dat af fabriek zo erop gezet is.
Ik zou niet weten hoe iemand zou moeten weten waar dat knopje van is.

Jij staat naast de motor en kunt zien waar de bedrading naar toe loopt. Als jij het niet weet, hoe zou iemand dat blind via internet moeten weten ?
 
Schietstoel !!


Op de foto is toch wel te zien dat dit geen knopje is dat af fabriek zo erop gezet is.
Ik zou niet weten hoe iemand zou moeten weten waar dat knopje van is.

Jij staat naast de motor en kunt zien waar de bedrading naar toe loopt. Als jij het niet weet, hoe zou iemand dat blind via internet moeten weten ?

:^
 
Schietstoel !!


Op de foto is toch wel te zien dat dit geen knopje is dat af fabriek zo erop gezet is.
Ik zou niet weten hoe iemand zou moeten weten waar dat knopje van is.

Jij staat naast de motor en kunt zien waar de bedrading naar toe loopt. Als jij het niet weet, hoe zou iemand dat blind via internet moeten weten ?
de draden verdwijnen in de originele dradenbos die compleet is ingesealed..dus daarom vraag ik het
 
Tjaa, kan van alles zijn dan. Sommigen knutselen de gekste dingen op hun motor. Maar met het elektrisch schema moet het icm de kleuren van de draden toch terug te vinden zijn.

Oud collega kocht lang geleden mijn cbr 600, op gegeven moment zag ik dat hij een schakelaartje in de cockpit had gezet ???
Ja, dat heb ik gedaan om de verlichting van de tellers uit te schakelen, heb je overdag toch niet nodig :? Hoe gek kun je zijn :+
 
de draden verdwijnen in de originele dradenbos die compleet is ingesealed..dus daarom vraag ik het

Dan maak je die draadboom open en kijkt waar ze heen gaan ?

Als de vorige eigenaar het al niet weet en jij niet....dan kunnen we hier allemaal dingen gaan roepen maar niemand zal je een sluitend antwoord kunnen geven.

Of je besluit dat het niet zo belangrijk is en laat t gewoon zitten, zonder er verder over na te denken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan