Vraag intruder verlichting

BimmerFan-_-

MF'er
Lid geworden
30 aug 2020
Waarderingsscore
5
Hallo iedereen!

Ik ben in het bezit van een intruder vs 700 uit ‘86 maar nu heb ik een probleem. Mijn achterlicht brandt niet meer, mijn remlicht werkt daarentegen perfect. Geen contact alles is uit, op contact brandt alles wat moet branden behalve mijn achterlicht ( het zodra ik rem gaat het licht wel branden). Als ik mijn contact een standje verder zeg gaat alles uit maar gaat mijn achterlicht in een keer wel branden ( het remlicht werkt dan niet meer). Al meerdere dingen geprobeerd maar krijg het niet opgelost. Onlangs heb ik wel een nieuwe voorlamp geplaatst en deze werkt naar behoren. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Het achterlicht en het remlicht werken via twee aparte circuits, zitten waarschijnlijk ook op aparte zekeringen. Aangezien je achterlicht wel werkt op de ene stand van het contactslot maar niet op de andere, denk ik dat het probleem daarin zit: slechte of vuile contacten in het slot of de blokstekker daarvan.
Overigens, voordat Zot gaat reageren: nee, ik heb zelf geen Intruder; wat ik zeg komt gewoon vanuit mijn algemene kennis van motor-electra.

Dus op de parkeerstand brand achterlicht wel( voor zou t ook moeten doen..??).
Toch je bedrading checken en meten of er spanning op komt..

Heeft t voorheen wel gewerkt..?

Dus op de parkeerstand brand achterlicht wel( voor zou t ook moeten doen..??).
Toch je bedrading checken en meten of er spanning op komt..

Heeft t voorheen wel gewerkt..?
Parkeerstand heeft het eigenlijk nooit gedaan, dus daarom is het raar dat het achterlicht nu in een keer wel brand bij parkeerstand en gewoon op contact niet

Terug
Bovenaan Onderaan