Voorstellen

Heflin

MF'er
4 dec 2018
95
30
Haarlem
Goedenavond allemaal,

Ondanks dat ik dit niet mijn eerste post is, zal ik me toch even voorstellen: Heflin, 31 jaar, woonachtig in Haarlem en sinds een aantal weken in het bezit van het motorrijbewijs. Jullie raden het vast al; ik ben nu op zoek naar mijn eerste motor.

Ondanks dat het erg jeukt, ben ik rustig op zoek naar een all road motor aangezien ik (regelmatig) woon-werk, familie/vrienden bezoeken (oftewel het land door) en vakanties wil doen met de motor. Daarbij lijkt het me ook nog eens tof om stukjes off road te gaan rijden op termijn. Het moet een twee of drie cilinder zijn, niet te groot/lomp (ik ben 1,71m), ruimte voor een passagier en mogelijkheden voor een kofferset is fijn ivm vakanties en woon/werk. Mijn budget is momenteel ook nog eens beperkt (max €2000,-). De combinatie van deze variabelen zorgt ervoor dat mijn zoektocht lastig is. Ik heb momenteel drie motoren op mijn shortlist staan;
- Honda Transalp XL600V
- Cagiva Gran Canyon 900ie
- Suzuki V-Strom DL650.

Drie totaal verschillende motoren qua looks en karakter, maar hoop ze binnenkort ook allemaal één keer proef te gaan rijden. Voor de V-Strom zal ik nog wel even moeten sparen, maar dat heb ik voor de juiste motor wel over.

Mocht iemand hier één van de motoren binnenkort willen verkopen binnen mijn budget; stuur mij een bericht ;)
 
:W Heflin
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan