voorstellen nieuw mf gebruiker.

john#zzr1100

Rookie
2 mrt 2019
1
1
Goede avond allen,

mijn naam is john.

Een nieuwe gebruiker op het forum, echter is het forum voor mij niet nieuw had het al vele malen doorzocht.
Even een verhaal vooraf ik ben begonnen in 1995 met mijn motorrijbewijs na het behalen ben ik begonnen met een Kawasaki zxr 400 ik heb aan deze machine veel lol beleefd,
na een jaar of twee vond ik het tijd om verder te kijken dan mijn vertrouwde Kawasaki zxr 400. Op een dag naar de motor dealer zogezegd, en in een impulsieve bui voor een honda blackird gaan kijken. Dat kwam omdat een collega in die tijd op een cbr 1000 f reed waar ik ook de nodige ritten mee had gedaan, dus het voelde heerlijk zo een zware motor zeker vergleken met de 400.
Dus de impulsieve dag begon al met een proefrit op de blackbird wat een feest was dat ding ;-). maar ik kwam er wat de prijs betreft niet uit en ik dacht ik heb geen haast komt wel.
Dus zegt mijn collega ik weet nog wat kijk eens naar een Kawasaki zzr1100. Zo gezegd zo gedaan ik naar een kleine zaak bij mij om de hoek, en daar stond hij een bordeaux rode Kawasaki zzr 1100 D ik was meteen verliefd en na een proefrit al helemaal tot over mijn oren verliefd. De deal kwam rond en ik was de eigenaar van een enorme machine.
Na 3 jaar werd mijn oudste dochter geboren en verhuizen dat was het probleem ook niet maar ik kon mijn rode monster niet meer binnen zetten, dat kon ik niet over mijn hart krijgen dus met veel tegen zin de machine verkocht.
Terwijl ik mezelf had beloofd ooit ga ik weer een zzr1100 rijden.
Inmiddels 14 jaar later en single heb ik me aan mijn belofte gehouden na lang zoeken je raad het al heb ik mijn belofte ingelost en weer een zzr 1100 d gekocht damn wat een feest is dat. Nu heb ik wat andere doelen dan in het verleden toen deed ik alleen feestrijden dat doe ik nu ook maar ik ga eropuit trekken dit jaar met de motor lekker op vakantie en dergelijke.
En vooral genieten.
 
:W John
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan