Voorjaarstraining Almeria, 14 - 17 maart

Victor Hotel

ZAC #288
8 dec 2005
54
4
Arnhem
Ik ga van 14 t/m 17 maart trainen op Almeria met Focusedevents (zie ook 'Seizoen is klaar ... wat nu?').

Wie gaat er dan nog meer ???
 
wij gaan de 28e met focused events naar Circuit España. Ben benieuwd hoe de organisatie daar ter plekke is. op afstand via mail is het niet best helaas :(
 
wij gaan de 28e met focused events naar Circuit España. Ben benieuwd hoe de organisatie daar ter plekke is. op afstand via mail is het niet best helaas :(

Op afstand zijn ze niet super snel met communiceren. Op lokatie vind ik ze top. Ben er nu al 2x mee geweest.
 
Dat is al fijn om te horen :) Gaan ook een dag off road rijden daar. Ook al een keer gedaan toevallig?

Nee alleen circuit gereden. Maar dat offroad rijden lijkt me ook wel wat :)

Volgende winter neem ik een 10 daagse strippenkaart. +-950e voor 10 dagen rijden incl hotelovernachting. Dan kan je motor daar blijven staan tussen september en maart en kun je af en toe een paar dagen die kant op. Lijkt me helemaal top.
 
Nee alleen circuit gereden. Maar dat offroad rijden lijkt me ook wel wat :)

Volgende winter neem ik een 10 daagse strippenkaart. +-950e voor 10 dagen rijden incl hotelovernachting. Dan kan je motor daar blijven staan tussen september en maart en kun je af en toe een paar dagen die kant op. Lijkt me helemaal top.
Zeker interessant! Als de vliegtickets dan net zo goedkoop zijn als nu een mooie deal :)
 
wij gaan de 28e met focused events naar Circuit España. Ben benieuwd hoe de organisatie daar ter plekke is. op afstand via mail is het niet best helaas :(

Wij hebben onze motoren afgelopen zaterdag ook in Maldegem afgeleverd voor het transport. :)
Hun administratie is inderdaad niet altijd top,maar op het circuit is het altijd in orde,ik ben er al meerdere keren mee weg geweest.
PS : Ik heb een gele 2005 R6
 
Ah oké! Zie ik je daar :) wij rijden beiden met een Cbr600rr. Erg veel zin in en heel benieuwd naar het circuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan