Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

ik denk :
BSB-2016-Final-Tarran-Mackenzie.jpg
 
Laatste paar jaar samen met mijn maat naar enkele BSB-races geweest dus hij kwam bekend voor..
Is goed, erg snel mannetje. Heb em zelf voor het eerst op Cadwell in Brittish supersport zien rijden op deze motor, een paar jaar terug. Nu ook goed bezig in BSB.
Jouw beurt weer :t
 
Idd rap mannetje in de BSB alhoewel hij in de M2 snel klaar was, tijd om te leren krijg je niet op dat niveau..
Ben ook benieuwd hoe zijn "opvolger" Ryan Vickers het gaat doen op de RAF Kawa in de BSB
een nieuwe dan maar :
wie2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Idd Sturla Fagerhaug, leek aardig veelbelovend in de RBR maar heeft het helaas niet gered in de GP's..
Sowieso ken ik verder niet zomaar een Noorse GP rijder..
Kristian kaas kan ik me nog herinneren. Dis is in dit topic ook al voorbij gekomen. :)
 
Toch Gianluigi Scalvini.
Raar, van zijn 250cc periode weet ik niks meer. Wel van daarvoor. Ik had in een Italiaans restaurant in Amsterdam (eind 1993) bij toeval een monteur van Team Italia ontmoet. Hij had gesleuteld voor Scalvini en Perugini en waarschuwde mij dat ik ze moest volgen in de GP's.
Perugini reed zich als Europees kampioen al tijdens de britse GP in '94 in de top 5 naar binnen. Hij heeft zelfs later druk op het wereldkampioenschap kunnen zetten.
Scalvini reed altijd wat in de schaduw van Perugini. Toch leuk om hem hier eens te herinneren op zijn Honda 250 in 1996
Maar nu, hoe heet deze rijder op de foto?
 

Bijlagen

  • nieuwe opgave 1995.jpg
    nieuwe opgave 1995.jpg
    129,8 KB · Weergaven: 38
Terug
Bovenaan Onderaan