Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

Klopt en dat is allemaal samen gekomen in zijn eigen Suter 2takt V4!
Ik heb twee weken geleden Eskil na 28 jaar weer eens ontmoet. Vorige keer in Assen. Nu was het op Francorchamps. Man, ongehoord hoe die motor loopt. De Ronax kon de Suter niet echt bijsloffen. Eskil lag vet aan de leiding, tot hij met een lege tank uitviel.
 
En hij heeft een erg leuke vriendin die ook aardig kan sturen en ook een Suter V4 bestuurde op Francorchamps!
 
En hij heeft een erg leuke vriendin die ook aardig kan sturen en ook een Suter V4 bestuurde op Francorchamps!
Kom eens naar Zandvoort tijdens een Motorsportlifestyledag .

Bij 10.54 minuten even in beeld,heel vet als zo'n fiets je voorbij komt....en dan die racegeur heerlijk.

Ik was een beetje moe dus liet het maar gaan;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb twee weken geleden Eskil na 28 jaar weer eens ontmoet. Vorige keer in Assen. Nu was het op Francorchamps. Man, ongehoord hoe die motor loopt. De Ronax kon de Suter niet echt bijsloffen. Eskil lag vet aan de leiding, tot hij met een lege tank uitviel.
Niet vergeten dat de Suter bijna 100cc zwaarder is dan de Ronax hij heet dan wel MMX500 maar is bijna 600cc.
Je kan er pas echt wat van zeggen bij 2 gelijkwaardige coureurs ik schat Eskil wel een stuk beter in dan de Ronax coureur.
Op de Sachsenring won McWilliams op de Ronax voor een handvol ex GP machines. Zou wel leuk zijn om Suter tegen McWilliams op de Ronax te zien rijden.
 
Laatst bewerkt:
Niet vergeten dat de Suter bijna 100cc zwaarder is dan de Ronax hij heet dan wel MMX500 maar is bijna 600cc.
Je kan er pas echt wat van zeggen bij 2 gelijkwaardige coureurs ik schat Eskil wel een stuk beter in dan de Ronax coureur.
Op de Sachsenring won McWilliams op de Ronax voor een handvol ex GP machines. Zou wel leuk zijn om Suter tegen McWilliams op de Ronax te zien rijden.
Daar heb je gelijk in. Was het inhoudsverschil uit het oog verloren. De Suter hield het voorwiel niet aan de grond tijdens het rechte eind op accelereren. Pas bij la Source in de buurt om te remmen. Eskil was een hele wilde rijder, uit de cross afkomstig. Vraag maar aan Patrick vd G. Het is nu ietsjes minder. Mc W was ook een dulle. Zou geweldig zijn als beiden op een volledig gelijkwaardige motor tegen elkaar zouden strijden.
 
Nou, dan trap ik af!
 

Bijlagen

  • verse.jpg
    verse.jpg
    45,5 KB · Weergaven: 11
Goeie plaat. Na een uur zoeken geen enkel resultaat.
Mijn 2e ingeving was goed maar ik laat hem ff staan voor een ander want druk op het werk en midden in verhuizing van moeders dus zelf komende twee weken geen tijd om goede nieuwe opgave te zoeken..
Mijn 2e ingeving (in eerste instantie meende ik een jonge Carlos Lavado in de helm te zien, die reed ook met dit merk pak maar is het dus niet..) was voornamelijk gebaseerd op deze blauw/witte kleur in combinatie van merk pak/helmmerk ;)

Succes/plezier met zoeken/raden, leuke opgave :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan