Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

Deze hangt nog steeds in mijn garage. :t
 

Bijlagen

  • foto.jpg
    foto.jpg
    49,7 KB · Weergaven: 9
Nee niet die van Dalles , maar John Reynolds . Super foto in een kalender ergens lang geleden. :]
 
Nee, die is het niet maar je zit aardig goed qua periode en land..
Ik heb hem eindelijk gevonden. Had de foto al eens ergens gezien. Maar waar???? Toen optelsom gemaakt: Nava helm +Dainese zondagse pak + een Yam 250 of 350met Marzocchi schokdempers + Moto Mozzi voorremmen ipv de grote trommel = bekende italiaan uit de eerste helft jaren' 70. Viel niet mee, uurtje werk aan gehad. Dit vind ik de leukste soort opgaven.
 
Ik heb hem eindelijk gevonden. Had de foto al eens ergens gezien. Maar waar???? Toen optelsom gemaakt: Nava helm +Dainese zondagse pak + een Yam 250 of 350met Marzocchi schokdempers + Moto Mozzi voorremmen ipv de grote trommel = bekende italiaan uit de eerste helft jaren' 70. Viel niet mee, uurtje werk aan gehad. Dit vind ik de leukste soort opgaven.

En de schokbrekers "ondersteboven".... waarschijnlijk om voldoende ruimte tov de ketting te hebben. 😇
 
Het is de man die heel bekend werd op Malanca in de op één na lichtste klasse: Otello Buscherini
Helemaal goed, kwam zijn naam ergens tegen en toen eens op hem gegoogled, daarna een zwart/wit plaatje gezocht op een niet Malanca..:P
Had ook nog een kleurenplaatje op zelfde motor maar dan met DIEMME sponsoring, dat vond ik te makkelijk zoeken..;)
 
Helemaal goed, kwam zijn naam ergens tegen en toen eens op hem gegoogled, daarna een zwart/wit plaatje gezocht op een niet Malanca..:P
Had ook nog een kleurenplaatje op zelfde motor maar dan met DIEMME sponsoring, dat vond ik te makkelijk zoeken..;)
Diemme ben ik een paar keer tegen gekomen. Steeds in combinatie met Franco Uncini. Later met zoeken dacht ik aan Buscherini. Was toen overtuigd dat de rit op de Yamaha een incidenteel iets was. Niet dus!! Oké, volgende opgave. Meteen zonder hint. Benieuwd hoe snel die geraden wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan