Voor de winteravonden: Raad de rijder deel 4

Zijn naam is me niet helemaal onbekend maar (her)kennen is toch net ff wat anders.. ;)
Ik was idd een soort van ge-iriteerd dat ik de anderen wel herkende en hem dan niet, de motor leek me met de EBC stikker net zichtbaar vooraan een soort Stock-fiets tussen de TT-F1's ?
Wilde nog ff Motocourse van dat jaar er op naslaan of ik hem via de uitslagen kon terug zoeken maar dat hoeft nu niet meer ;)
Vond Mark Phillips en Darren Dixon op de tweetakt ertussen helemaal :9~:9~:9~
 
de spelfout is je vergeven, je mag beginnen aan de wandeling - goed gedaan hoor!

Schoenen al ingevet :) maar schaam me dat ik Steve Spray niet herkende op de Norton. Zulke mooie machines en geweldig geluid.
Herinner me nog de donderdag avonden in Assen de TT formule 1 races ; in de avondzon op het talud met een biertje op de oude noordlus en dat machtige geluid van de Nortons.

Filmpje van Jamie op de crighton 700 ; zijn commentaar ; Fucking Quick :)
 
Zijn naam is me niet helemaal onbekend maar (her)kennen is toch net ff wat anders.. ;)
Ik was idd een soort van ge-iriteerd dat ik de anderen wel herkende en hem dan niet, de motor leek me met de EBC stikker net zichtbaar vooraan een soort Stock-fiets tussen de TT-F1's ?
Wilde nog ff Motocourse van dat jaar er op naslaan of ik hem via de uitslagen kon terug zoeken maar dat hoeft nu niet meer ;)
Vond Mark Phillips en Darren Dixon op de tweetakt ertussen helemaal :9~:9~:9~

Hier wat piccies en info van een Padgett's F1 fiets
Teamheronsuzuki: The last "official" RGB500 ever made?
 
Schoenen al ingevet :) maar schaam me dat ik Steve Spray niet herkende op de Norton. Zulke mooie machines en geweldig geluid.
Herinner me nog de donderdag avonden in Assen de TT formule 1 races ; in de avondzon op het talud met een biertje op de oude noordlus en dat machtige geluid van de Nortons.

Filmpje van Jamie op de crighton 700 ; zijn commentaar ; Fucking Quick :)

Bizar ding die Crighton CR700P! Waanzinnig geluid!
De prototype is in juni 2017 gestolen inclusief de laptop met hele belangrijke gegevens.
Crighton CR700P prototype stolen
Brian Crighton is nu weer druk bezig om alles weer in orde te krijgen.
Het plan is om er 100 te produceren.
https://www.facebook.com/CrightonRacing
 
plaatje
 

Bijlagen

  • wie.jpg
    wie.jpg
    8,7 KB · Weergaven: 6
Dat is nu net de bedoeling, als ik hem groter maak is de naam op het kuipruitje te lezen :+

Jouw maatje heeft nog tegen hem gereden :)
 
Ik twijfel, want zie geen friesche vlag op zn helm. Mn 2e ingeving zou Torleif Hartelman zijn.. ben heel benieuwd wie het nu is! Prachtig topic dit trouwens!
 
Torleif en ijskonijn Jeffrey zijn het ook niet.

Deze rijder was eind jaren 80 een subtopper in het onk 250 en later in de supersport 600
 
Terug
Bovenaan Onderaan