VMM's zijspanperikelen

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
15.843
9
42
Bezoek site
Nu ik de Sabre zie heb ik je wel gesproken bij ons in Genemuiden. Vertelde je nog dat mijn eerste combi ook een V65 was.
 

VeryMeanMachine

MF veteraan
11 feb 2005
22.230
50
Ede (Gelderland)
Nu ik de Sabre zie heb ik je wel gesproken bij ons in Genemuiden. Vertelde je nog dat mijn eerste combi ook een V65 was.
Maar hebben we ook handen geschud?

Mijn span kan wat mij betreft nu "op bokken",neusje wil ik anders,kabelbreuk vinden,staalomvlochten remleidingen,goede uitlaat eronder,kleppen stellen maar dat kan ik zelf niet en dan eens goed afstellen,carbs staan veel te rijk,daarom start hij ook zo moeilijk als hij warm is en bij de koude start doen de voorste 2 cilinders niet mee,komen pas na een tijdje erbij.
 

Benno123

MF veteraan
1 okt 2011
1.056
26
50
Langeweg (N-br)
Dat gaat niet veel meer doen. Ik zou het hele profiel omhoog brengen. Nu kom je omlaag vanaf het frame met een steun waaronder je profiel hangt. waarom niet omhoog met het hele profiel of in ieder geval een flink stuk ervan. dit doet nu niets meer.

Zie ik trouwens goed dat alles aan het frame gelast zit ? zou ik nooit gedaan hebben.
 

Redpigeon

MF veteraan
26 jul 2006
1.284
34
51
lobith
De ruimte die er is gemaakt is om de uitlaat langs te laten lopen,het gaat iig verstevigd worden en de uitlaat moet er langs kunnen.

Zoals ik het nu zie is de koker meer een strip geworden,
een koker is sterk ook door de vorm probeer maar eens een koker haaks om te slaan met een hamer
dat gaat bij een strip stukke makkelijker
Denk aan je eigen veiligheid
 

halflive

MF fossiel
9 apr 2004
26.154
474
Purmerend
halflive.000webhostapp.com
Er is zo mee gereden en er is niets afgebroken of verbogen. Blijkbaar is deze doorgeslepen koker voldoende. Desalniettemin zou ik er een dikke strip of koker bovenop lassen en de uitsparing over de uitlaat met een boogje dicht maken.
 

VeryMeanMachine

MF veteraan
11 feb 2005
22.230
50
Ede (Gelderland)
Er is zo mee gereden en er is niets afgebroken of verbogen. Blijkbaar is deze doorgeslepen koker voldoende. Desalniettemin zou ik er een dikke strip of koker bovenop lassen en de uitsparing over de uitlaat met een boogje dicht maken.
Zoiets wil ik idd laten doen,je merkt er niets van dat er wat stevigheid weg is,maar nu ik het weet moet het wel beter.