Beste mensen , dank voor jullie reacties !
Inmiddels heb ik de man (nogmaals) gebeld , en hem verteld dat ik mij nogal teleurgesteld voelde nadat ik 260,00 euri's bij hem had achtergelaten voor 'n kunstje wat ik zelf niet kan , waarbij het resultaat van dat kunstje was dat de brommer weliswaar weer starttte en zelfs "enigszins normaal" liep , maar dat zich daarbij het probleem van 2 overlopende vlotterbakken voordeed , hetgeen sinds 1996 niet was voorgekomen !
Ik heb hem nadrukkelijk gevraagd om nogmaals zeer kritisch naar de afstelling van de vlotterhoogtes te kijken , waarmee hij direkt instemde .
Hij heeft mij toegezegd om over enkele dagen mij 'n aantal dagen en tijdstippen voor te stellen waarop ik naar hem kan terugkomen met de carb's.
Vanuit Venlo is Weert niet de andere kant vd wereld , maar evengoed heb ik hier wel bij "uitgehouden" om dit bezoek aan hem te gieten in de vorm van "klaar terwijl u wacht". Immers , mijn boerenverstand zegt mij (en ik heb géén verstand van carburateurs !) dat het al dan niet afsluiten van/door vlotternaalden op 'n -naar mijn bescheiden mening- relatief simpele wijze zou zijn te moeten testen . Dat had ik voor mezelf al berenedeerd , maar ik wilde graag de mening horen van derden , inzake dit probleem . Zodra ik weer bij hem in Weert ben , zal ik hem dit idee en standpunt nadrukkelijk onder de aandacht brengen . Voor dit moment is het in ieder geval zo dat ik zijn (telefonische) toezegging heb
dat het gaat goedkomen . Ik heb daar vooralsnog ook wel vertrouwen in . Voor nu , nogmaals dank voor jullie reacties ; het heeft mij geïnspireerd om contact met hem op te nemen , de situatie nogmaals (nog wat beter) uit te leggen en mijn teleurstelling uit te spreken . Het lijkt er op dat het mogelijk alsnog goed gaat komen . Ik houd jullie op de hoogte ! groet uit Venlo , Ad