#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Fotootje voor de show. Zoals je ziet vond iemand het nodig om de duocover te voorzien van gaten en carbonwrap.
 

Bijlagen

  • IMG_20190515_210214.jpg
    IMG_20190515_210214.jpg
    205,9 KB · Weergaven: 26
Seatcover gevonden. Nu nog een donker dB ruitje. Heeft iemand wat voorbeelden of ideeën? Ik vind er niet heel veel. Moet net zo donker zijn dan degene die er nu op zit.
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar deze VFR gekocht van een vriend. Dit voorjaar grote beurt, wielen coaten en nw banden en accu. Nu nog een keer een highmount uitlaat. Blij mee.

1394933
 

Bijlagen

  • IMG-20190519-WA0018.jpeg
    IMG-20190519-WA0018.jpeg
    105,7 KB · Weergaven: 8
Heb sinds kort een high mount van black widow en Damm die klink zalig zonder DB killer en zeker met gas dicht en zakkende toeren .

Geen ekeur maar zal me gedragen in Duitsland maar hier in NL is die echt geweldig om mee te rijden.
 
Niet duur trouwens omgerekend 155 euro en voor zover ik kan zien gratis verzenden. Was dat bij jou ook zo?
 
Niet duur trouwens omgerekend 155 euro en voor zover ik kan zien gratis verzenden. Was dat bij jou ook zo?
Jah dat zijn nog eens prijzen !
Waar ik het over had is alweer 18 jaar geleden hahaha
We worden niet oud - ik ben het.
ps. controleer de stekker van de s.p.
en hyperpro voor veer er in .
 
Iedereen maar herriepijpen kopen en ik heb vanavond nog effe een originele uitlaat aangeschaft omdat ik wel eens klaar was met die herrie...:+
Volgende week waarschijnlijk nog een dagje Duitsland en heb geen db-killer en geen zin in gezeik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan