#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Rood lijkt me inderdaad beter.

Zelf nog nooit met een zijspan gereden. Hoe rijdt dat nou? Echt lekker bochtjes pakken zit er dan natuurlijk niet meer bij.

Integendeel. Zijspanrijden is juist echt sturen. Bij een normale motor draai je in een bocht nauwelijks aan het stuur. Bij een span kan je het stuur omgooien en driftend door bochten glijden. Een pracht ervaring. Maar laat maar zoveel mogelijk mensen denken dat het saai is, dan blijft het lekker apart en voor weinigen. Geintje uiteraard, maar zijspanrijden is uiters verslavend.
 
Beetje last maar hierbin mijn
Honda VFighteR RC36-2
auC9ZQq.jpg


Nu volop met de bedrading bezig onder het verhuizen door enz....
Deadline, motor moet rijden voor pinkster weekend.....
 
Hallo *D , lees al even mee hier maar zal mezelf even voorstellen. Ik ben Stefan 49 en kom uit Sint Michielsgestel, onder de rook van Den Bosch. Rijdt al sinds mijn 19e motor. Heb eigenlijk nog niet heel veel verschillende gehad, als iets bevalt dan blijft het gewoon :] , goed is goed. Sinds 3 jaar in het bezit van een 95er CBR1000F DCBS.
Eind vorig jaar vroeg een vriend van me of ik zijn motor wilde hebben, probeert hem al 3jaar te verkopen en nu loopt hij natuurlijk niet meer met oude brandstof en prut in de carburateurs dus krijgt nu helemaal belachelijke biedingen :N . Ik heb hem ooit geholpen met zijn eerdere motor dus nu had hij zoiets van dan geef ik hem liever aan jou ..... :Y :Y ja die wil ik er wel bij.
Dus sinds begin dit jaar tevens eigenaar van een 96er VFR750. Ziet er nog heel goed uit echter nu uit elkaar liggen omdat hij 3jaar stil gestaan heeft.
Foto plaatsen is dus even geen optie. Zal als hij weer in elkaar zit en gepoetst is een mooie plaatsen. *O*


Groeten Stefan
 
Welkom!!!

Of NU een foto maken en straks, als alles weer werkt, beide foto's hier posten.

Als je (technische) vragen hebt kun je ze hier, maar ook op www.vfroc.nl stellen.

(Bij de VFR Owners Club moet je je wel eerst even voorstellen in het voorstel-topic al je wat wilt vragen of ergens op wilt reageren. Daarna krijg je meer "rechten" om ook te posten en te reageren).
 
Gave kleur ook! 8-)

Ik ben gister bij MPE geweest, had wat proefritten staan en heb ook even proefgezeten op een gewone VFR. Zithouding was prima alleen ik zit met mijn lange benen en daarmee de houding van de knieën waar ik snel last van krijg... Dus dan maar kijken voor een X. :Y Wel even doorsparen maar goed... Model is er vanaf 2011, alleen vanaf welk jaar heeft ie die mooiere meerspaaks velgen?
 
Gave kleur ook! 8-)

Ik ben gister bij MPE geweest, had wat proefritten staan en heb ook even proefgezeten op een gewone VFR. Zithouding was prima alleen ik zit met mijn lange benen en daarmee de houding van de knieën waar ik snel last van krijg... Dus dan maar kijken voor een X. :Y Wel even doorsparen maar goed... Model is er vanaf 2011, alleen vanaf welk jaar heeft ie die mooiere meerspaaks velgen?
Vanaf 2015 is de nieuwe Crossrunner op de markt.
 
Welkom!!!

Of NU een foto maken en straks, als alles weer werkt, beide foto's hier posten.

Als je (technische) vragen hebt kun je ze hier, maar ook op www.vfroc.nl stellen.

(Bij de VFR Owners Club moet je je wel eerst even voorstellen in het voorstel-topic al je wat wilt vragen of ergens op wilt reageren. Daarna krijg je meer "rechten" om ook te posten en te reageren).


Dank je,
2maal een foto is inderdaad niet verkeerd, fotos worden op de meeste fora wel gewaardeerd. Zal er eens een paar maken van de week.
Straks eerst weer werken en dan weekend, maar morgen eerst Grote beurt en APK staan dus zal dinsdag maar weer eens tijd in mijn eigen spullen steken. Blijft nu toch echt te lang staan. ;(
 
door een kleine slipper ben ik m'n linkerspiegel kwijtgeraakt (verder is alles ok geloof ik).
Heeft iemand toevallig nog spiegels liggen voor een VFR 800 uit 2002?
 
Zozo, sta ik zomaar bovenaan in de OP :o

M'n gebruikersnaam is overigens ietsje ingekort ondertussen én ik heb inmiddels (noodgedwongen) een andere VFR :P O-) :]
full


Hihi, klein verschilletje, maar toch ook wel wat uiterlijke veranderingen tov de vorige VTEC. Zouden deze wijziging ook in de OP doorgevoerd mogen worden? Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan