VFighteR RC36-2

Ja ik weet het van de uitlaat haha. Had al afspraken staan met een engelsman alleen die haakte af op t laatste moment, ging m toch zelf gebruiken.... pff.

Maar die pijpen die doe ik niet borstelen haha.. dan blijft er wss niks over.

@dopey heb jij niet nog mooie bochten aangezien je de vfr toch uit elkaar trekt hahaha
 
laten stralen (eerst ff checken of ie overal hard genoeg is) en dan in de uitlaatlak zetten geeft ook redelijk resultaat. Mooi zwart of zilver, net wat past.

Altijd beter als die bruine buizen ;)

post-20150-0-16613400-1372732820.jpg
 
ja klopt alleen om de uitlaat er af te halen compleet moet je de achterkant los halen dus schokbreker en t wiel er uit. anders kom je nooit fatsoenlijk bij de achterste headers. Maar dat staat zeker nog in de planning. Mits ik de uitlaat goed los krijg. Hard zijn ze nog wel het is alleen cosmetisch wat er niet uit ziet.
 
Net de eertste km's gemaakt. Resultaat, geen lekkage's geen problemen ondervonden. Dus prima ritje op en neer naar maatje van me totaal ong 40km gereden.

2dingetjes wel, DB killer gaat er in want is nu best aso haha ondanks dat het wel leuk en mooi is gaat ie dr toch in. Het ander dingetje is dat 1 ophangpunt van mn spatbord gebroken is.. denk dat ik met t wat harder remmen toch net met de achterkant van spatbord tegen de olie koeler aan ben gekomen. Dus nu even spatbord er af schroeven, aftapen en de slijptol er weer in (verder inkorten richting de endurance stijl).
Ik ben wel van plan om morgen met de VFR naar t werk te gaan dus dan maar even met 3boutjes vast. 's avonds maar even kijken hoe ik t ga fixen.

Polyester werkt niet op ABS ofwel? Ik weet dat je het met lego en aceton kunt repareren maar wij hebben geen lego meer haha. Is er nog wat anders wat goed werkt?
 
Abs en polyester werken idd niet met elkaar. Maar je had toch nog een stuk kuip? Daarmee plus een soldeerbout kan je het ook repareren. Gewoon even filmpje opzoeken. Youtube is uw vriend ;)
 
Klopt, heb nog rest afval van t spatbord. Nu al helemaal. Aan de voorkant er nog een stuk vanaf gehaald.

1 ding is zeker, was niet tegen de koeler aan gekomen. Waar dan wel? Nou de tegen de buitenpoort met het inveren. En door date r te veel spanning op stond is dus 1 lip gebroken.
Vanavond even fixen
 
van t weekend lekker weze rijden!

ook nog een paar foto's gemaakt met een wat fijnere achtergrond zodat je meer motor ziet en minder auto :D

als je goed kijkt en vergelijkt met vorige foto's zie je dat het spatbord nogmaals is aangepast aan de voorkant. Had toch nog TE weinig ruimte tussen spatbord en band, dus weer verder ingekort. Wel tevreden met het resultaat. Nu nog dat lipje rechts achter maken op het spatbord.

QnkeUBv.jpg

01aJJze.jpg

ZeWYzkr.jpg
 
Komt nog iets op zodat het minder wit word. Alleen heb geen tijd gehad.. lees: alleen maar gereden met de viffer haha :D zit te dubben of blauw vlak er op of rood vlak.. of misschien goud? heb alle 3 de kleuren in sticker vel liggen.

HRC stickers zijn ook geregeld

EDit: blauw is te licht, rood is te licht en goud zit te veel metalic in... Dus steekt alle 3 af van de kleuren op de motor haha Kan het ook nog spuiten.
 
Laatst bewerkt:
Mooie piccies en mooie fiets👍(Niet mijn kleur maar dat doet er niet toe)

Dat carbonfolie ziet er supermooi uit nop :}
Daar ben je aardig goed in want is best moeilijk omdat er mooi strak op te krijgen weet ik😁
 
Thnx Gerard! ennuh, kleur is maar net waar je van houd natuurlijk :D

@ nop, is leuk carbon folie, maar heb verder niks wat carbon is op de fiets dus denk dat dat heel erg gaat afsteken op de rest.
 
Zo heel lang heeft oma hier op de stoel gezeten.

Even weg skuppe die ouwe, terug de bejaarde woning in.


Een tijd terug had ik de hele achter partij verkocht (subframe en zitje) dit omdat tsja een vriendin.. die wil achterop.. en stiekem wilde ik weer wat anders.

Dus meuk verkocht en een triumph street triple buddy gekocht. Vond dr wel een mooie lijn in zitte.

Mja moet dus zowat opnieuw beginnen.
T doel is rijdend maken voor 2019 maar uit eindelijke doel is meer een sportieve toerfiets van te maken. Dus een wat relaxtere zit houding, kuipje erop voor met vakantie. Das toch fijner dan.. tsja niks als wind bescherming. Maar goed dat is 80jare plan haha.

Eerst maar t subframe maken voor 2 personen.

194B3F1D-D0E8-4395-8C2E-3DF53736932F.jpeg
F3DC5491-6E34-4987-9812-CB07B83CCCBC.jpeg
A0C3DAE9-E929-41EC-A273-6A5235827E15.jpeg
0A076A2C-E9DD-4577-928A-7DB4119055BC.jpeg
1C3C0291-5B4C-4482-9695-4E64EB9A0C33.jpeg
7457BE83-F4A5-40E1-BB88-66359EEEE605.jpeg
238D046D-78CD-4D56-8BD5-4868535AC6D8.jpeg
409CEFBD-99F2-42A2-BA11-1B87596F5339.jpeg
F57142EC-A540-413C-A4BD-FD936FB9DF66.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan