Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En ik doe een deel van m'n andere verzameling ook weg, deze ligt maar stof te happen: Diverse originele Honda VF workshopmanualsIk heb een Clymer voor de 700-1100 sabre's en magna's over, heeft er iemand interesse in? Afhalen of tegen verzendkosten.(plaatje is van internet, de mijne is wat "meer gebruikt")
Veteraan?
Wat heb ik gedaan dan?
Look what the cat dragged in...The Bear is back..
Hoe is het met de Gentenaar? Al berichten over een wederopbouw?
Misschien eens een sleuteldag organiseren bij u Olivier
Ik ben gerust bereid om te komen helpen. Met een paar extra handen gaat alles veel sneller vooruit.
Hey Nakedbiker,
da 's al effe geleden, hoe gaat ie? Met de VF alvast goed zo te zien...
Dat zou leuk zijn, idd, dan geraken we wat vooruit, kga dan ook proberen nog een maat te mobiliseren (90kilo per blok en ms vastgeroeste vijzen enzo)
denk dat ik best beide motoren er onderuit haal van de VF's,
ms is dat 2e blok ok (2e VF 1000 Euroversie), bedoel zijn het enkel de schraapveren ofzo (olieverbruik) en is de rest nog ok?
Zou toch ook graag een gereviseerd blok er terug onder hangen, dan ben ik zeker voor een paar jaren toch...
Plaatje?Gisteren een vf1100 opgehaald in Den Haag,was lichtelijk verbouwd naar een rat bike maar zag er nog netjes uit.Motor sloeg vlot aan,alles werkte nog maar er klonk een onheilspellende ratel uit het blok,dit in combinatie met een opgerookte achterband doet mij vermoeden dat het big end eruit ligt.Motor wel meegenomen,ik wilde er sowieso een onderdelenmotor van maken,alleen jammer dat ik niet zo het blok zou kunnen overzetten als dat ooit eens nodig is,voor de rest nu wel alles reserve,waaronder een originele en op het eerste gezicht roestvrije uitlaat.
Da's helaas gewoon einde oefening en komt regelmatig voor bij deze type monoshocks op onze vf's. Ze zijn nou eenmaal ruim 30 jaar oud.Van de week ging ik op de Sabre zitten en toen merkte ik dat er helemaal geen demping meer in zat. Na het afstappen zag ik de luchtveer zeer langzaam weer terug gaan naar normale positie in rust. Maar dat duurde een paar seconden. Er is geen verschil met of zonder luchtondersteuning.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn, of is het einde achterveer!?
Da's helaas gewoon einde oefening en komt regelmatig voor bij deze type monoshocks op onze vf's. Ze zijn nou eenmaal ruim 30 jaar oud.
Ik heb een foto naar je geappd,misschien kun jij m hier krijgen,ik ben daar niet zo'n ster in.Plaatje?