Nationaal Veteranen Treffen In Woerden

Die ziet er zeker deplorabel uit. Heeft wel wat liefde nodig eer die weer mooi word. Die NS400R van de twee broertjes hadden inderdaad geen standaard uitlaten meer. Ze waren ook wel liefhebbers, die 2. Gingen altijd naar Assen, en investeerden veel in die 2 fietsen. Woonden nog bij hun ouders, dus ze hadden hun salaris over voor zichzelf en hobby, die NS400Ren. Ben trouwens in die tijd wel eens flink voorbij gestoken door de RD350LC toen die net uitkwamen... voelde me knap voor lul rijden op m'n CB500F die ik toen had. :+;)
 
Ben al heel blij dat elke dag trouw foto's worden gepost.
Daar heb je natuurlijk een punt, want na de 25e/eerste kerstdag/morgen zijn de foto's van dit onderwerp op.
Maar dan moet het niet stoppen lijkt me.
Ik stel dan ook voor dat ik bij brikken en klassiekers een nieuw topic start.
Of ik daar echt elke dag iets ga posten weet ik nog niet maar ik kijk toch wel "zeer regelmatig" hier....;)
Hoe gaan we dat noemen? Fotopic van interessante/oude/leuke motoren?

Goed door met het NVT
Moto Guzzi V7 met zijspan
243)
IMG_5284_Moto Guzzi V7.JPG


Matchless
244)
IMG_5286_Matchless.JPG


Kawasaki 3 cilinder 2takt.
Ook hier weer een indrukwekkende trommelrem en droge koppeling.
Zo te zien zit er een keteken op dus is het geen racer.
Ik vraag me wel af wat hiervan nog origineel is, te beginnen bij het frame, de expansie uitlaten, de stuurdemper, het bodywork en ga zo maar door.
Heel interessant ding.
245)
IMG_5287_Kawasaki 3cil 2t.JPG


Honda XBR 500
246)
IMG_5288_Honda XBR500.JPG

247)
IMG_5289_Honda XBR500.JPG
 
Leuk om te zien dat de eigenaar van die Guzzi zijn handschoenen te drogen heeft gelegd op de cylinderkoppen! Klepdeksels eigenlijk, wel lekker warm.:)
Kawasaki is zeker mooi verbouwt zeg, ooit koop ik er ook 1, maar ze worden steeds duurder...-O-
 
Daar heb je natuurlijk een punt, want na de 25e/eerste kerstdag/morgen zijn de foto's van dit onderwerp op.
Maar dan moet het niet stoppen lijkt me.
Ik stel dan ook voor dat ik bij brikken en klassiekers een nieuw topic start.
Of ik daar echt elke dag iets ga posten weet ik nog niet maar ik kijk toch wel "zeer regelmatig" hier....;)
Hoe gaan we dat noemen? Fotopic van interessante/oude/leuke motoren

Er is een topic daar dat heet "welke mooie brik heb jij gespot" Lijkt me wel passend...
 
Er is een topic daar dat heet "welke mooie brik heb jij gespot" Lijkt me wel passend...
Ik heb in dat topic diverse reactiesgeplaatst, maar is meer welke mooie brik heb jij in Amsterdam gespot. En ik wil een eigen topic zodat ik zelf kan bepalen wat ik er zelf in wil posten.
 
Ik heb in dat topic diverse reactiesgeplaatst, maar is meer welke mooie brik heb jij in Amsterdam gespot. En ik wil een eigen topic zodat ik zelf kan bepalen wat ik er zelf in wil posten.



:} en je maakt leuke foto s , ga ervoor ……….. t liefst wel foto s vroeg plaatsen dan dat is wel lekker bij de koffie :t
 
Vanmorgen begint met een Suzuki RG 250 Gamma.
248)
IMG_5273_Suzuki RG250 gamma.JPG


Dan mijn eigen brommer. Kijk haar nu toch eens staan in de regen.
Suzuki GSX 750 SF (S4)
249)
IMG_5279_Suzuki GSX750SF Katana.JPG


Over brommers gesproken, Union Boomerang
250)
IMG_5285_Union Boomerang.JPG


Laverda 750 SF
251)
IMG_5280_Laverda 750.JPG


En als laatste twee plaatjes van de andere NS 400 R die er stond, deze in Rothmans uitvoering, prachtig. Net gerestaureerd, afkomstig uit Zeeland.
252)
IMG_5272_Honda NS400R.JPG


253)
IMG_5274_Honda NS400R.JPG


Rest mij nog iedereen fijne kerstdagen toe te wensen. De nieuwjaarswensen komen in mijn nieuwe topic voorbij.
 
Ook van mij iedereen hier fijne kerstdagen! Ik heb je eigen motor al wat eerder gespot, op foto 239 volgens mij.
Die Laverda is echt mooi, zelf heb ik het plan zoiets te doen met een Kawa z650.. Heb al jaren een liefde voor oude endurancefietsen.
Bimota tankzit combi is al binnen, een kuipje met dubbele koplampen ook.. Ben nog wat onderdelen aan het verzamelen en ga volgend jaar beginnen eraan.
 
Iedereen bedankt voor het positieve commentaar, de aanvullingen en de gezelligheid, en speciaal KawaSuz voor het, na zijn toestemming, min of meer laten kapen van zijn topic. Mijn foto's van dit evenement zijn geplaats en dus stopt mijn bijdrage hier. Door jullie bijdragen en commentaar ik van diverse motorfietsen te weten gekomen wat het precies is.
Uiteraard de organisatie van het Nationaal Veteranen Treffen te Woerden bedankt voor het ieder jaar maar weer organiseren van dit evenement!
Dit 's morgens foto's posten is een mooi alternatief gebleken in de plaats van uitgebreid het nieuws lezen. Ik doe nu alleen de koppen en dan een paar foto's posten. Wordt je minder naar van dan verder nieuws lezen. Inmiddels ga ik zoals aangekondigd hier gewoon verder:
Foto topic van Tomcat_
 
KwaSuz voelt zich schuldig dit topic te starten om vervolgens zelf niet te gaan vanwege een paar druppies regen :$ maar ik zou bij lange na niet zoveel foto’s gemaakt hebben :t
 
KwaSuz voelt zich schuldig dit topic te starten om vervolgens zelf niet te gaan vanwege een paar druppies regen :$ maar ik zou bij lange na niet zoveel foto’s gemaakt hebben :t
Nou, dat waren wel meer dan "een paar druppies regen" . Paar forse buien met onweer en daarna serieus regen. Als ik al dat mooie glimmend gepoetste spul zie staan en dan denk hoe de mijne er na de terugweg van ca 60km uit zag. Als ik dat geweten had............:$ (was ik ook thuis gebleven???)
Overigens ga ik naar degelijke evenementen altijd heel bewust om foto's te maken. Niet met een indrukwekkende camera maar met een lullig "klakje". Ik vergeet alleen soms ook wel om eens goed te kijken. Die Scott bijvoorbeeld had ik veel beter moeten bekijken.
Ook word ik regelmatig jaloers van de sfeerimpressies die echte fotografen hier soms neer weten te zetten.
 
Ben benieuwd, nu een paar dagen weg.
Heb die van mij toen in '94 overgenomen van mijn opa.
Toen een jaar illegaal rond gereden (jaar later pas RBW gehaald).

Door verkocht aan een neef.
Die heeft hem vervolgens weer weg gedaan vanwege 2kompleet doormidden gescheurde zuigers..
Dat zal ergens in 96 geweest zijn.

Nogmaals, ben erg benieuwd.
 
Dan moet ik de oude jas van de Blade maar monteren, anders is 'ie minder "classic"
Ding is inmiddels de 25 gepasseerd.
Of met de fzr400rr, die is nog iets ouder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan