Verschillende dashboards bij V Strom na 2012???

Joran46

Rookie
6 dec 2018
3
1
Dag allen!
Vraag: Ik sta op het punt een V Strom 650 abs te kopen uit 2013. Klopt het dat dit model met 2 verschillende dashboards is uitgeleverd? Een vernieuwde met 1 analoge toeren teller en een digitale snelheidsmeter, en 1 met 2 analoge telllers?
Het is een nederlandse motor volgens rdw met 40000 km en dat wordt ook bevestigd door de onderhoudsboekjes die compleet zijn ingevuld.. Iemand die weet hoe dit zit??

mvg Joran
 

Bijlagen

  • img_0243.jpg
    img_0243.jpg
    205 KB · Weergaven: 12
  • dash-1.jpg
    dash-1.jpg
    94,9 KB · Weergaven: 13
Die rechtse is in ieder geval een oude, die zat ook al in de eerste modellen erop. (Ik heb een 2005 met dat dashboard).

Als ik "v strom dash 2013" of "v strom dash 2012" intoets op google krijg ik inderdaad die nieuwe te zien. Persoonlijk ben ik een groot fan van de oude tellerpartij bij de strom :)
 
Overgangs model wellicht?
Oud model wat later op kenteken gezet?
Dan heb je een '13 wat oorspronkelijk een '12 is.

Zo iets?!?
 
Het eerste dashboard is van de V-strom tot 2012, het tweede is van de V-strom vanaf 2012. Je kan ze van buiten ook herkennen aan het nieuwe "snoetje: dat er voor 2012 niet op zat en de meer afgeronde koplampen.
Mogelijk ga je nu voor een overgebleven eerder type dat pas later op kenteken is gezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan