Verkooppeiling, wat is de waarde? GS1100GK, cafe start

T-Mug

Rookie
13 aug 2004
10
0
Dokkum Friesland
Goedemiddag Heren/Dames,

Ik zit er stevig over na te denken om mijn GS1100GK van 1982 te verkopen.
De motor is mij altijd zeer goed bevallen, maar ik rij te weinig en dat verdient ze niet.
Het betreft een echte 1100 met cardan aandrijving (rijd super!)
Vervangen aan de motor is:

Voor & Achterband nieuw
Lagers voorwiel
Remblokken
Wielen + veel losse delen gepoedercoat.
Voor schokbrekers gereviseerd + poten 5cm ingekort op de professionele wijze (opnieuw schroefdraad laten steken, binnenpoot ingekort bushings ingekort etc.) Zeer stoere look + slappe gevoel is weg.
Spatbord + tank professioneel laten spuiten met autolak
Olie, cardanolie, bougies, diverse delen
Nieuwe digitale teller unit geïnstalleerd en aangesloten (alles werkt behalve tank & olie), schakelposities worden zelfs digitaal weergegeven.
Open luchtfilters + afstelling

Motor rijd super, maar de carbs zouden wel eens gesynct mogen worden.

Al met al een motor die liefde heeft gehad, maar ook nog wel wat nodig heeft.

Wat zou deze dame nog op mogen leveren?

Alvast bedankt voor jullie reacties/eventuele intresse.

Vriendelijke groet,

Mark Kingma

IMG_0152.JPG
IMG_0155.JPG
IMG_0156.JPG
IMG_0158.JPG
 
Wat bedoel je met 'Motor rijd super, maar de carbs zouden wel eens gesynct mogen worden.'? Rijdt 'ie super of merk je dat hij niet soepel loopt?
 
Zit er een kickstarter op? En meld t even als je ,m te koop zet, want ik heb wel interesse......
 
Wat bedoel je met 'Motor rijd super, maar de carbs zouden wel eens gesynct mogen worden.'? Rijdt 'ie super of merk je dat hij niet soepel loopt?

Hij rijd heel goed, maar je merkt in het hoge gebied (waar deze motoren Zoiezo niet sterk zijn) dat er nog wel iets extra te halen moet zijn.

Er zit geen kickstarter op. In princiepe staat hij te koop. Ik heb alleen geen idee wat ik er voor moet vragen.
 
Nou, dan zou ik maar ergens gaan beginnen met te vragen :9..merk je t vanzelf...is het de originele zwarte lak,of overgespoten Gamma zwart?
 
Is ral9005 4 lagen gitzwart, gepolijst, daarna 3 lagen blanke lak. Alles door autospuiterij gedaan. Dikke kwaliteit geen troep.

Vragen kan altijd, 3500 ?
 
Tja het is een opgeknapte oudere motor die niet meer origineel is. Alles tussen de 1250 en 1750 vind ik een reële prijs. Alles daar boven naar mijn mening een (wens)prijs gezien het geld dat er aan besteed is.
 
Ben ik met ijzervreter eens Deze fietsen hebben alleen enige (vaste) waarde als het lakwerk en uitlaten origineel zijn.
 
Eens met ijzervreter: jammer dat-ie niet meer origineel is, anders had ik mss wel interesse gehad. Zijn de nu ontbrekende originele onderdelen (koplamp, dashboard, stuur, spiegels, richtingaanwijzers, duo-greep, luchtfilterhuis, etc.) nog wel aanwezig?
 
Laatst bewerkt:
Zonder kickstarter of spaakwielen zou ik, mits fatsoenlijk lopend en niet zwaar rokend, denken aan rond de 1000 euri... succes met de verkoop
 
Ik zou het houden op iets rond de 1200 euro met wat geduld. Niet meer origineel, carbs moet nog wat mee gebeuren. De vraag is of dat lukt met die open luchtfilters. Die oude carbs zijn vaak heel lastig af te stellen met die filters. En je digitale tellerunit doet het ook niet helemaal.
 
Mooi opgeknapt hoor! Maar de hiervoor genoemde prijzen zijn het wel zo'n beetje......je kan 1500 proberen, maar dan moet je wel erg veel mazzel hebben8-).
 
Terug
Bovenaan Onderaan