VERKOCHT Mivv Suono dubbel met schade (Kawasaki Z1000 03-06)

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsLochii

Die hard MF'er
31 mei 2015
708
9
Druten
Tijdje geleden onderuit gegaan met mijn voormalig Kawasaki Z1000 uit 2004. Ik had deze dempers er onder liggen. Motor is intussen verkocht maar de dempers heb ik nog. Ik ben met de motor onderuit gegaan dus er zijn wel beschadigingen, zie daarvoor ook de foto's. Wellicht interessant voor iemand die iets custom wil bouwen of passend wil maken?

Het betreft dus een dubbele demperset voor een (oorspronkelijk) Kawasaki Z1000 uit 2003-2006.

Wat meer info:
Links op wat normale gebruiksschade in orde. Dit is niet de zijde waarop ik terecht gekomen ben.
Rechts zit er een deuk in de demper (zie foto), de carbon beugel is afgebroken (zit er nog wel bij mocht je er iets mee willen) en de bout waarmee je de midpipe op je headers schroeft heeft geen kop meer (afgebroken bij loshalen :? ).

Aan beide zijden mist de veer waarmee de midpipe aan de demper zit. Eentje ben ik er ooit al kwijt geraakt, de tweede kwijt geraakt bij mijn ongelukje.

De dempers hebben een binnendiameter van 55mm. De db killers zijn licht aangepast (het einddopje er af gehaald).

Prijs: t.e.a.b. Ik realiseer me dat deze schade hebben en incompleet zijn daar houd ik dus zeker rekening mee. Doe een leuk bod en ze zijn van jou!

Mocht je het op een andere motor willen monteren en je hebt meer info nodig; laat weten.

5ey6hd.jpg


xlgkr6.jpg


20hn390.jpg


2i7bsjd.jpg


2mwrgp.jpg
 
Geen losse verkoop, ik ben dan bang dat ik de ander moeilijk kwijt raak.

De prijs vind ik lastig, ik weet wat ze nieuw doen maar dat is niet te vergelijken met deze staat. Eigenlijk hoop ik ze voor 175 te verkopen maar ik weet niet hoe reeel dat is, vandaar dat ik er teab neer had gezet..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan