Verhuizing - breedte schuurdeur

ik prop een ATAS door een deur van 90 cm met een drempel van 10 cm....
dan past jou boeltje vast ook wel...:Y
 
Ik zet mijn motor (NTV 650) ook gewoon via een standaard schuurdeur (90cm?) binnen. Motor is volgens google 76.5cm breed. Gaat prima, blijf er op zitten en rol m er zo in (motor uit). Ook elke kant maar een paar cm ruimte en een klein drempeltje. Laat hem wel recht achter de deur staan, dus kan zonder manouvreren er weer op dezelfde manier recht naar achter uit.
Gisteren toen ik thuis kwam maar even gemeten, deur opening 90cm, breedte stuur 71cm.
 
Ik prop m'n stuur van 86 cm breed door 'n poort van 98 cm. Ik heb 'n stoepje vlak voor m'n tuindeur, maar daarvoor heb ik laatst een houten schansje in elkaar getimmerd. Schansje voor 't stoepje klemmen en dan gewoon met de motor aan de hand naar binnen lopen. Ben zelf smal genoeg om er gewoon naast te lopen, en m'n motor weegt maar 190 kg.

Easy peasy.
 
Geen idee wat de breedte van mijn Snavel is, maar heb er een (rol)deur van 139cm in
Zitten.

Ideaal, en geen gehannes.
 
Net even opgemeten: de breedte van mijn schuurdeur is 86 cm en mijn motorstuur is 92 cm.:t
 
Na een paar dagen op m’n Pan European voelt m’n Monstertje aan als een brommertje, kwa gewicht dan. Inderdaad heerlijk lichte motoren!
Die Ducati wurmde ik eerst ook altijd door een brandgang, poortdeur en bult op de schuur in. (smal race-stuurtje, wel rechtop door de deur)
 
Ik heb zo’n vermoeden dat U niet elke dag op de motor naar het werk gaat
Zoals ik :Y
Van zo’n deur werd ik helemaal gestoord
Na een week trap ik ‘m uit het kozijn :+

_O-
Zooooo herkenbaar.
10sec werk extra per keer, maal 2 per dag, maal 5 per week, maal gemiddeld 48 per jaar.....

Dat zijn dan toch een heleboel gemiddelde secondes8)7
 
_O-
Zooooo herkenbaar.
10sec werk extra per keer, maal 2 per dag, maal 5 per week, maal gemiddeld 48 per jaar.....

Dat zijn dan toch een heleboel gemiddelde secondes8)7


Zijn ook een heleboel seconden waarop je het niet doet. Blijft gemiddeld net zoveel
 
Terug
Bovenaan Onderaan