A
Anoniempje728
Guest
tja we kenne niet allemaal de egte Nico betalu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren toen ik thuis kwam maar even gemeten, deur opening 90cm, breedte stuur 71cm.Ik zet mijn motor (NTV 650) ook gewoon via een standaard schuurdeur (90cm?) binnen. Motor is volgens google 76.5cm breed. Gaat prima, blijf er op zitten en rol m er zo in (motor uit). Ook elke kant maar een paar cm ruimte en een klein drempeltje. Laat hem wel recht achter de deur staan, dus kan zonder manouvreren er weer op dezelfde manier recht naar achter uit.
dus je laat t stuur buitenNet even opgemeten: de breedte van mijn schuurdeur is 86 cm en mijn motorstuur is 92 cm.
Zo dus.Mijn motor gaat alleen diagonaal, schuin gehouden en met gedraaid stuur de schuur in. Niet ideaal, maar geen reden voor een andere deur.
Dat is toch ook logisch ,ik lepel m er ook altijd inZo dus.
Ik heb zo’n vermoeden dat U niet elke dag op de motor naar het werk gaatZo dus.
ff een pilletje erin , rustig !Ik heb zo’n vermoeden dat U niet elke dag op de motor naar het werk gaat
Zoals ik
Van zo’n deur werd ik helemaal gestoord
Na een week trap ik ‘m uit het kozijn
Die Ducati van mij is zo licht, dat hij nog net niet weg zweeft.Maar een uur frustratie gevoel!...
Ik heb zo’n vermoeden dat U niet elke dag op de motor naar het werk gaat
Zoals ik
Van zo’n deur werd ik helemaal gestoord
Na een week trap ik ‘m uit het kozijn
Zooooo herkenbaar.
10sec werk extra per keer, maal 2 per dag, maal 5 per week, maal gemiddeld 48 per jaar.....
Dat zijn dan toch een heleboel gemiddelde secondes
Of een gebrek aan motorbeheersing.
Zooooo herkenbaar.
10sec werk extra per keer, maal 2 per dag, maal 5 per week, maal gemiddeld 48 per jaar.....
Dat zijn dan toch een heleboel gemiddelde secondes