Vanuit Leiden naar de MM Barneveld
In het Leiden topic is geopperd om vanaf het ontmoetingspunt (Mac Leiderdorp) naar de Mega Meeting te vertrekken. Ik heb daarvoor maar even een apart topicje geopend.
Tijdstip volgt (nog ff uitrekenen)
Wie verzamelen daar allemaal?
DrsRob
Kan, maar dan rijden we nog meer om dan anders. Als jullie over Amsterdam gaan, komen jullie langs Leiden. Kunnen wij aanhaken.Ik zie dat de groep uit Leiden die naar de Mega Meeting gaat ook niet zo groot is.
Is het misschien een idee dat jullie aansluiten bij de groep die vanaf het Malieveld in Den haag vertrekken?
Mega Meeting 2005 Regio Den Haag
Kan, maar dan rijden we nog meer om dan anders. Als jullie over Amsterdam gaan, komen jullie langs Leiden. Kunnen wij aanhaken.
Heb e.e.a. in de startpost aangepast. 10:25 u in Bodegraven bij de Mac?Hmm, je hebt gelijk. Voor ons geld hetzelfde. Wij gaan over Utrecht.
Misschien is het voor jullie mogelijk de N11 binnendoor te nemen.
Dan kunnen jullie bij Bodegraven (Goedhart Motoren) aansluiten en dan verder over Utrecht.
Anders gaat het niks worden.
Ok, afgesproken. We zien jullie daar om 10.25 bij de Mac in Bodegraven.Heb e.e.a. in de startpost aangepast. 10:25 u in Bodegraven bij de Mac?
vertrek jij niet vanuit NHHeb e.e.a. in de startpost aangepast. 10:25 u in Bodegraven bij de Mac?
Zie startpost. Had er ff niet aan gedacht. Ik heb eventueel wel een route voor jullie klaar liggen. Maar van Leiderdorp naar de Mac Bodegraven lijkt me geen probleem. Inmiddels kan je ook van de rotonde naar de mac weer de N11/A12 oprijden richting Utrecht.vertrek jij niet vanuit NHZat ik me opeens te bedenken of rij je terug?
Wij gaan misschien ook uit NH vandaan, moet ff luchtbed etc regelen ofzoZie startpost. Had er ff niet aan gedacht. Ik heb eventueel wel een route voor jullie klaar liggen. Maar van Leiderdorp naar de Mac Bodegraven lijkt me geen probleem. Inmiddels kan je ook van de rotonde naar de mac weer de N11/A12 oprijden richting Utrecht.
Oeps, dan moet fransdebby in z'n eentje...ehh met z'n tweetjesWij gaan misschien ook uit NH vandaan, moet ff luchtbed etc regelen ofzo