Ik start vanuit Groningen. Tijd moet effe afgestemd met Assen lijkt me maar start vanaf de IKEA (oude aan Sontplein) lijkt me handig en veel gebruikt.ik heb vage geruchten gehoord dat er een aantal motoren vanuit Assen gaan.. (met mij dan achterop)
kom ik nog op teruggg
Ik start vanuit Groningen. Tijd moet effe afgestemd met Assen lijkt me maar start vanaf de IKEA (oude aan Sontplein) lijkt me handig en veel gebruikt.
Lenuzzz stapt op bij Meppel dacht ik.
Dan haak ik/we daar vanuit Groningen ook aan. Kunnen we meteen iets later uit Groningen vertrekken 08:30 is wel erg vroeg.ik heb net met wat mensen gesproken en wij vertrekken om half tien
uit assen,wij verzamelen bij de bp bij assen centrum[tegen over de kazerne]
dus als er nog liefhebbers zijn?
Ik ben morgen waarschijnlijk ook bij BP van Veenhoe meer zielen hoe meer vreugd!!!!
Ik start vanuit Groningen. Tijd moet effe afgestemd met Assen lijkt me maar start vanaf de IKEA (oude aan Sontplein) lijkt me handig en veel gebruikt.
Lenuzzz stapt op bij Meppel dacht ik.
Zoals t er nu naar uit ziet, stapt Lenuzzz helemaal nergens op
Je hebt me nummer nog he
Als het niet lukt, ff een belletje geven.
Ik zie wel ff, heb nu niet zoveel zin meer...
hehe, geen laptop meer dus alleen internet in de werkkamerFf resumeren:
09:00 uur vertrek Groningen (Ikea)
09:30 uur vertrek Assen (BP tegenover kazerne)
10:00 uur vertrek Hoogeveen (A28 BP Panjerd na knooppunt Hoogeveen)
Daarna kunnen we ons aansluiten bij de club die staat bij het eerste pompstation na Zwolle (aan de A50)
De club van 2.Daarna kunnen we ons aansluiten bij de club die staat bij het eerste pompstation na Zwolle (aan de A50)