Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
_O-_O-_O- ..... vind het nog steeds jammer dat ie niet meer mee doet hij was de enigste die het MM moeilijk had kunnen maken voor het kampioenschap.
Ik ben het met je eens dat Stoner vs Marquez interessant was geweest, maar Dovizioso heeft het Marquez moeilijk gemaakt voor de titelstrijd in 2017, en beide fabriekscoureurs van Yamaha stonden in 2015 al boven Marquez in de titelstrijd. Ook zonder Stoner hoeft Marquez het niet makkelijk te hebben rond Valencia.

Dit seizoen is helaas in praktijk verkeken, al duurde het wel twee raceweekenden langer. Volgend jaar beter. :Y
 
_O-_O-_O- ..... vind het nog steeds jammer dat ie niet meer mee doet hij was de enigste die het MM moeilijk had kunnen maken voor het kampioenschap.

Ik neem aan dat je doelt op Stoner ??
ik denk dat Stoner het niet nog 1 of 2 seizoenen langer had "overleefd"
Mocht ie zich trouwens echt sterk voelen of nog iets willen bewijzen of op zn minst een eerlijk verhaal kwijt willen dan is hij vast nog wel welkom bij iemand op de paddock
 
Stoner maakt geen kans in het huidige rennersveld daar is hij veel te lang voor weg.
Alle eer aan de voormalige coureurs voor hun prestaties in het verleden,maar ze zijn allemaal kansloos tegen de
huidige generatie coureurs.
 
Ik neem aan dat je doelt op Stoner ??
ik denk dat Stoner het niet nog 1 of 2 seizoenen langer had "overleefd"
Mocht ie zich trouwens echt sterk voelen of nog iets willen bewijzen of op zn minst een eerlijk verhaal kwijt willen dan is hij vast nog wel welkom bij iemand op de paddock

Klopt toen Rossi met zijn Duc Stoner onderuit kegelde en zijn excuus kwam aanbieden antwoordde Stoner met deze cynische zin.

Misschien heb je wel gelijk zwakke punt van Stoner was zijn slechte omgang met het MotoGP wereldje, door het mediacircus/commercie en vele regeltjes en de steeds meer geavanceerde elektronica op de motor werd het "echte pur sang racen" waar hij het voor deed in zijn ogen kapot gemaakt.
Aan de andere kant was Stoner iemand die op "eigen" kracht een kampioenschap kon binnenhalen net zoals vroeger Rossi deed en nu MM doet door constant te presteren en punten halen ook op circuits waar de combinatie rijder/motor niet ideaal was.
Daarom kan de combo Dovi/Duc in mijn ogen (nog) niet op "eigen" kracht MM verslaan, Dovi geeft dat ook aan in de pers, omdat ze veel punten verspelen op voor hun minder favorieten circuits en moeten hopen op DNF's van MM.

MM heeft de 2015 titel gemist door zijn hoogmoed en zoals ze zeggen 'Hoogmoed komt voor de val" , helaas voor de concurrentie heeft hij wel zijn lesje hiervan geleerd.
 
Stoner vernaggelde zn lichaam ook in een behoorlijk tempo, daar doelde ik eigenlijk op ;)

Tegenwoordig kom je er niet meer zonder heel veel te sporten en heel goed op je voeding etc te zitten, dat is dus heel wat anders dan een candybar waar stoner zo gek op was.

Dat het een ongekend talent was zal ik niet ontkennen, dat hij het niet in zich had/heeft om meerdere jaren aan de top te blijven lijkt mij een feit... Daarbij denk ik dat hij ook geen vriendjes zou zijn met de huidige banden ( management )

Maar we zullen t allemaal nooit weten..
 
Klopt toen Rossi met zijn Duc Stoner onderuit kegelde en zijn excuus kwam aanbieden antwoordde Stoner met deze cynische zin.

Misschien heb je wel gelijk zwakke punt van Stoner was zijn slechte omgang met het MotoGP wereldje, door het mediacircus/commercie en vele regeltjes en de steeds meer geavanceerde elektronica op de motor werd het "echte pur sang racen" waar hij het voor deed in zijn ogen kapot gemaakt.
Aan de andere kant was Stoner iemand die op "eigen" kracht een kampioenschap kon binnenhalen net zoals vroeger Rossi deed en nu MM doet door constant te presteren en punten halen ook op circuits waar de combinatie rijder/motor niet ideaal was.
Daarom kan de combo Dovi/Duc in mijn ogen (nog) niet op "eigen" kracht MM verslaan, Dovi geeft dat ook aan in de pers, omdat ze veel punten verspelen op voor hun minder favorieten circuits en moeten hopen op DNF's van MM.

MM heeft de 2015 titel gemist door zijn hoogmoed en zoals ze zeggen 'Hoogmoed komt voor de val" , helaas voor de concurrentie heeft hij wel zijn lesje hiervan geleerd.

Ik weet niet of je dat een zwakte kunt noemen 🤔
Misschien was stoner nu eenmaal geen grote hypocriet of een media poppetje,zoals zo velen wel zijn.😇
Misschien is het wel karakter tonen en conclusies trekken om op te stappen💪
wat de electronica betreft had ie ,mijns inziens,ook gelijk: het brein is onderdeel van een persoon,laat het dan ook het werk doen ook 🙃
Velen dwepen nog steeds in het tweetakt gebeuren maar heel de electronische lapmiddelen bij de viertakt zijn dan weer wel ok🤔
 
Is ook wel een makkelijke uitweg om de ware reden te maskeren ;)

Als hij er zoveel moeite mee had, waarom liet hij zich dan wel gebruiken door Ducati ? en waarom dan uitsluitend met kwalificatie instellingen ?
 
Is ook wel een makkelijke uitweg om de ware reden te maskeren ;)

Als hij er zoveel moeite mee had, waarom liet hij zich dan wel gebruiken door Ducati ? en waarom dan uitsluitend met kwalificatie instellingen ?

Passie voor de sport 🤔 het fijne weet ik er ook niet van,jij wel?
 
Stoner is altijd gepusht door zijn vader om te motorracen ,een aantal keren verhuist etc puur voor de motorsport en dat samen met zijn gevoel dat hij niet werd gewaardeerd heeft hem gebroken.
 
Kan allemaal wel zijn, 't was een feestje om naar Stoner te kijken qua rijstijl. Vond en vind het jammer dat 'ie weg ging.
Dat hij niet goed voor zichzelf zorgde heb ik pas veel later meegekregen.
 
Kan allemaal wel zijn, 't was een feestje om naar Stoner te kijken qua rijstijl. Vond en vind het jammer dat 'ie weg ging.
Dat hij niet goed voor zichzelf zorgde heb ik pas veel later meegekregen.

:^ Ik zag hem ook graag rijden, nog steeds een gemis. Maar het is zijn keuze geweest. Als hij daar gelukkig mee is, dan is het prima zo.
 
Kan allemaal wel zijn, 't was een feestje om naar Stoner te kijken qua rijstijl. Vond en vind het jammer dat 'ie weg ging.
Dat hij niet goed voor zichzelf zorgde heb ik pas veel later meegekregen.
Hij had vast genoeg beweging thuis. _O-
 
  • Haha
Waarderingen: NR34
Passie voor de sport 🤔 het fijne weet ik er ook niet van,jij wel?
Nee maar heb er wel mn gedachtes over natuurlijk.
Ik denk puur om te "bewijzen"dat hij nog steeds snel genoeg zou zijn etc.
Misschien ook weel stukje van zn aversie tegen Honda, om dan bij Duc nog ff flink hard te rijden.

Ik weet het niet en een eerlijk oantwoord zullen we niet krijgen
 
Het zit hem ook niet mee. Net tijdens vt3 zijn tijd afgenomen omdat hij net buiten de baan kwam bij de gt.
 
Vanmiddag na Q1 door naar Q2 en dan morgen vlammen voor een plaats in de top.
Trouwens, FP4 komt nog, dus daarin kan toch ook nog een plaatsje in Q2 bij elkaar gereden worden?
Ik ben benieuwd op welke verrassende bandenkeuze MM93 in FP4 de baan op zal komen. Ik zet in op regenbanden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag na Q1 door naar Q2 en dan morgen vlammen voor een plaats in de top.
Trouwens, FP4 komt nog, dus daarin kan toch ook nog een plaatsje in Q2 bij elkaar gereden worden?
Ik ben benieuwd op welke verrassende bandenkeuze MM93 in FP4 de baan op zal komen. Ik zet in op regenbanden. ;)

Fp4 is niet meer belangrijk voor q1 en q2.. telt namelijk niet mee en word daarom gezien/gebruikt als race simulatie ;)

Mm hoeft dit weekend geen rare keuze s te maken, hij heeft het moeilijk genoeg zo te zien
 
Jaja het is gedaan met Rossi,de slechtste Yamaha rijder,tja dan moet je toch bij je zelf eens
te raden gaan of je er nog wel thuishoort,de jonkies vliegen hem aan alle kanten om de oren,het bejaardentehuis
komt dichtbij nu,tijd om naar de Doctor te gaan in plaats van een Doctor te spelen.
:Y 8)7
 
Ja, dat van die FP4 hoorde ik net al op tv. Wist ik niet, maar nu dus wel. Wel jammer hoor. Rossi maakt in de race vaak veel goed als ie in zijn ritme komt, maar als dat van P14 moet gebeuren....
Maar goed, ik ga het morgenmiddag beleven vanaf de Hoogerheide dijk.
Eerste race van Vale in Assen (1996, 125cc) gezien en tot nu toe de laatste ook, met de winst in 2017 als hoogtepunt. Ik denk ook dat de koek een heel eind op is, maar het blijft een geweldige kerel, die jaaaren op wereldtopniveau heeft meegedraaid. 👍🏻
 
Laatst bewerkt:
Jaja het is gedaan met Rossi,de slechtste Yamaha rijder,tja dan moet je toch bij je zelf eens
te raden gaan of je er nog wel thuishoort,de jonkies vliegen hem aan alle kanten om de oren,het bejaardentehuis
komt dichtbij nu,tijd om naar de Doctor te gaan in plaats van een Doctor te spelen.
:Y 8)7

Sla jij jezelf nou met een hamer op je kop na deze opmerking?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Terug
Bovenaan Onderaan