Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
ik heb genoten van Rossi , weer snelste yamaha rijder , geeindigd op 0.6sec van de verdiende winnaar.
Je zult toch iets van Maverick TOPGUN Vinales heten.. op pole kwalificeren ( met 3 tiende verschil..) en gewoon weer compleet achteruit fietsen zodra de lampen uitgaan..
Dat er dan nog mensen zijn die negatief praten over rossi ( vooral op social media / mm fans ) die misschien niet zo goed meer is als wat hij was, wat meer piept en zeurt ( is de leeftijd ) etc etc maar die op zondag 9/10 x wel vooruit rijdt ipv achteruit.
Al;s het zo doorgaat zit straks Quartje of Morbidelli op de fabrieks m1 in 2020 ;)
 
In 1 ding is MM zeker beter en. dat is respect voor je rivalen. Kijk hoe MM met AD om gaat. VR werd bij achterstand altijd een lachende rat. MM brengt gewoon respect op een knokt alleen binnen de wedstrijd verder geen gezeik. En respect dat hij afgelopen jaren VR wel naar de kroon durfde te steken want de rest van het veld houdt nog steeds in wanneer VR in de buurt rijdt.
 
In 1 ding is MM zeker beter en. dat is respect voor je rivalen. Kijk hoe MM met AD om gaat. VR werd bij achterstand altijd een lachende rat. MM brengt gewoon respect op een knokt alleen binnen de wedstrijd verder geen gezeik. En respect dat hij afgelopen jaren VR wel naar de kroon durfde te steken want de rest van het veld houdt nog steeds in wanneer VR in de buurt rijdt.
|(
 
Mijn hotelkamer. 🙈
 

Bijlagen

  • 20190309_205214.jpg
    20190309_205214.jpg
    24 KB · Weergaven: 22
In 1 ding is MM zeker beter en. dat is respect voor je rivalen. Kijk hoe MM met AD om gaat. VR werd bij achterstand altijd een lachende rat. MM brengt gewoon respect op een knokt alleen binnen de wedstrijd verder geen gezeik. En respect dat hij afgelopen jaren VR wel naar de kroon durfde te steken want de rest van het veld houdt nog steeds in wanneer VR in de buurt rijdt.
stond dat zo op teletekst ??
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
In 1 ding is MM zeker beter en. dat is respect voor je rivalen. Kijk hoe MM met AD om gaat. VR werd bij achterstand altijd een lachende rat. MM brengt gewoon respect op een knokt alleen binnen de wedstrijd verder geen gezeik. En respect dat hij afgelopen jaren VR wel naar de kroon durfde te steken want de rest van het veld houdt nog steeds in wanneer VR in de buurt rijdt.

Kijk dit maar even:

Vooral vanaf 2:25 de actie op bijv. Aleix, de situatie met Morbidelli, en de actie op Rossi.

Ook de laatste bocht actie op Dovi van afgelopen weekend, mooi omdat het goed ging, maar dat kon eigenlijk niet.

Sorry, maar dat respect voor je rivalen geneuzel, dat is niet waar.
 
Kijk dit maar even:

Vooral vanaf 2:25 de actie op bijv. Aleix, de situatie met Morbidelli, en de actie op Rossi.

Ook de laatste bocht actie op Dovi van afgelopen weekend, mooi omdat het goed ging, maar dat kon eigenlijk niet.

Sorry, maar dat respect voor je rivalen geneuzel, dat is niet waar.
Tot op zekere hoogte zullen die wel voor elkaar respect hebben, ben ik zeker van. Zo een acties gebeuren nu eenmaal. Je zegt de actie vorig weekend op dovi, rossi heeft in het verleden ook van die acties uitgehaald. Wil dat zeggen dat Rossi geen respect had, dacht het niet. Die kampioenen zijn op zekere hoogte allemaal egoisten, anders bereik je dat niveau niet.
 
In 1 ding is MM zeker beter en. dat is respect voor je rivalen. Kijk hoe MM met AD om gaat. VR werd bij achterstand altijd een lachende rat. MM brengt gewoon respect op een knokt alleen binnen de wedstrijd verder geen gezeik. En respect dat hij afgelopen jaren VR wel naar de kroon durfde te steken want de rest van het veld houdt nog steeds in wanneer VR in de buurt rijdt.
Die twee woorden in 1 stukje tekst schrijven |(
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
quartararo had bij de startopstelling zijn motor gewoon om moeten draaien aan duwen en weer op de startplaats gaan staan MM mag dat ook dus volgende keer niet meer achteruit klunsen.

Krijg je alleen niet aan geduwd...goed leermoment, volgens Wilco vertrok hij in te lage toeren , weet goed te starten met de fiets maar vertrekt WU gebruik je meer koppeling en hij gaf te weinig gas .....zal hem niet meer overkomen .
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
In 1 ding is MM zeker beter en. dat is respect voor je rivalen. Kijk hoe MM met AD om gaat. VR werd bij achterstand altijd een lachende rat. MM brengt gewoon respect op een knokt alleen binnen de wedstrijd verder geen gezeik. En respect dat hij afgelopen jaren VR wel naar de kroon durfde te steken want de rest van het veld houdt nog steeds in wanneer VR in de buurt rijdt.

Gefeliciteerd. Deze keer bent u de kloothommel die de onnozele discussies over Rossi versus ...…. weer oprakelt. We waren er net vanaf.
Ga direct naar de gevangenis. U mag niet masturberen op uw MM poster. U ontvangt geen "verlaat de gevangenis zonder betalen"
 
quartararo had bij de startopstelling zijn motor gewoon om moeten draaien aan duwen en weer op de startplaats gaan staan MM mag dat ook dus volgende keer niet meer achteruit klunsen.

Dus de motor achteruit tegen de rijrichting in duwen mag niet, maar de motor omdraaien en met de neus tegen de rijrichting in duwen mag wel ?
 
Krijg je alleen niet aan geduwd...goed leermoment, volgens Wilco vertrok hij in te lage toeren , weet goed te starten met de fiets maar vertrekt WU gebruik je meer koppeling en hij gaf te weinig gas .....zal hem niet meer overkomen .
Is dat geen programma? Starthulp? Kan je zelfs als amateur kopen, even 8.000 Rpm stationair draaien voor de start. _O-
 
Mijn hotelkamer. 🙈

Mijn nieuwe shirt met handtekening van de meester,kreeg vandaag bericht dat ik 'm gewonnen had(of het was een geintje)hebben meer mensen 'm?
Op mijn bericht of ik 'm kon ruilen tegen een Jlo shirtje was het antwoord dat Jennifer Lopez geen shirts heeft.
Grapjassen
efa5d3a4-8281-4862-a663-ce5c51c236d9.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan