Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
San Marino is zeker ook mooi, zijn daar ook al geweest tijdens een Europa Road trip.
Markt???
Dat wordt wat met mijn wederhelft:X

Heb je dan ook Pizza in Tavullia gegeten?

Ja zo’n typische Italiaanse/Spaanse straatmarkt. Opzich wel grappig hoor ware het niet dat dat echt elke dag is :/

Geen pizza gegeten in Tavullia, wel een kop cappuccino gedronken in het Rossi café :9
 

Bijlagen

  • BE6DDCC7-C47A-413B-9F87-E60B59CD149F.jpeg
    BE6DDCC7-C47A-413B-9F87-E60B59CD149F.jpeg
    863,1 KB · Weergaven: 11
Zou ik niet doen. Gewoon kampioen worden in 2020 en dan stoppen. Dat zou denk ik het mooiste scenario zijn.
 
Zou ik niet doen. Gewoon kampioen worden in 2020 en dan stoppen. Dat zou denk ik het mooiste scenario zijn.


Zijn "leercurve" houdt op/vlakt sterk af terwijl de curve van de nieuwe garde sterk stijgend is.
Zo gaat het bij ons ook. Jonge honden leren sneller dan pre pensioeners :P

Ik denk dat hij in zijn handen mag klappen als hij in 2019 1 of 2 races wint. WK titel zit er op eigen kracht niet meer in. Dan moeten anderen al veel steken laten vallen.
En 2020 wordt nog moeilijker want dan hebben een paar super talenten die dit jaar, 2019, in de MotoGP starten een jaartje ervaring opgedaan en worden alleen maar sterker.
 
Zijn "leercurve" houdt op/vlakt sterk af terwijl de curve van de nieuwe garde sterk stijgend is.
Zo gaat het bij ons ook. Jonge honden leren sneller dan pre pensioeners :P

Ik denk dat hij in zijn handen mag klappen als hij in 2019 1 of 2 races wint. WK titel zit er op eigen kracht niet meer in. Dan moeten anderen al veel steken laten vallen.
En 2020 wordt nog moeilijker want dan hebben een paar super talenten die dit jaar, 2019, in de MotoGP starten een jaartje ervaring opgedaan en worden alleen maar sterker.

Ik denk ( en hoopt het ook ) dat het team van de Zeelt het nog sommige mannen lastig gaat maken , dit jaar hopend op 1 of meerdere podiumplaatsen , ik krijg het nog moeilijk dit seizoen ,.....ben Lorenzo fan en ook fan van Wilco .
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Mooie kleur stelling...

Laat maar komen de GP's..
Benieuwd hoe het gaat lopen dit jaar
 
Ik denk ( en hoopt het ook ) dat het team van de Zeelt het nog sommige mannen lastig gaat maken , dit jaar hopend op 1 of meerdere podiumplaatsen , ik krijg het nog moeilijk dit seizoen ,.....ben Lorenzo fan en ook fan van Wilco .

Ik denk vooral dat Bagnaia echt dingen gaat laten zien die mensen niet zo snel verwachten. En als die volgend jaar overstapt naar fabrieksducati kan hij zomaar al eens een titel kandidaat zijn.
 
Qat mij betreft mag het blauw helemaal weg.. Bij rossi kan het dan geel worden en bij Vinales Rood ofzo.

En laten ze idd zorgen dat die machine weer mee kan komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan