Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Sla jij jezelf nou met een hamer op je kop na deze opmerking?
Dat kan Rossi beter doen,de feiten spreken voor zich,als je al 36 wedstrijden lang geen GP meer gewonnen heb,
dan moet je bij je zelf te raden gaan en er mee stoppen voordat je als groot kampioen het lachertje van de GP gaat worden.
Wees dan verstandig en word teambaas of zoiets dergelijks.Het houd voor iedereen een keer op,jongere coureurs die je voorbij vliegen alsof je
stilstaat word alleen maar erger,met 40jaar ben je gewoon de bejaarde aan het worden in het GP wereldje.
 
Dat kan Rossi beter doen,de feiten spreken voor zich,als je al 36 wedstrijden lang geen GP meer gewonnen heb,
dan moet je bij je zelf te raden gaan en er mee stoppen voordat je als groot kampioen het lachertje van de GP gaat worden.
Wees dan verstandig en word teambaas of zoiets dergelijks.Het houd voor iedereen een keer op,jongere coureurs die je voorbij vliegen alsof je
stilstaat word alleen maar erger,met 40jaar ben je gewoon de bejaarde aan het worden in het GP wereldje.

Vorig jaar 3e in de eindstand, absoluut het lachertje van het veld. Hij staat nu 5e. Weg met die ouwe lul!!
 
Jaja het is gedaan met Rossi,de slechtste Yamaha rijder,tja dan moet je toch bij je zelf eens
te raden gaan of je er nog wel thuishoort,de jonkies vliegen hem aan alle kanten om de oren,het bejaardentehuis
komt dichtbij nu,tijd om naar de Doctor te gaan in plaats van een Doctor te spelen.
:Y 8)7
Dat kan Rossi beter doen,de feiten spreken voor zich,als je al 36 wedstrijden lang geen GP meer gewonnen heb,
dan moet je bij je zelf te raden gaan en er mee stoppen voordat je als groot kampioen het lachertje van de GP gaat worden.
Wees dan verstandig en word teambaas of zoiets dergelijks.Het houd voor iedereen een keer op,jongere coureurs die je voorbij vliegen alsof je
stilstaat word alleen maar erger,met 40jaar ben je gewoon de bejaarde aan het worden in het GP wereldje.
Man wat lul je nou. Hetzelfde gezeik was er ook al in zijn tijd bij Ducati. Vale bewijst elk jaar dat hij gewoon bij de beste MotoGP coureurs hoort.
Ga lekker ergens ander trollen.
 
Heel af en toe lees ik hier nog even en iedere keer denk ik: Zoveel positiviteit, daar kan ik niet tegen :N
Voor morgen: Go Rossi, Go Rins, Go Quartararo, Goooooo!
 
Dat kan Rossi beter doen,de feiten spreken voor zich,als je al 36 wedstrijden lang geen GP meer gewonnen heb,
dan moet je bij je zelf te raden gaan en er mee stoppen voordat je als groot kampioen het lachertje van de GP gaat worden.
Wees dan verstandig en word teambaas of zoiets dergelijks.Het houd voor iedereen een keer op,jongere coureurs die je voorbij vliegen alsof je
stilstaat word alleen maar erger,met 40jaar ben je gewoon de bejaarde aan het worden in het GP wereldje.
Rossi is nog steeds retesnel in de races, en heeft nog steeds ontzettend veel plezier in het meedoen. Hij weet allang dat-ie niet meer de allerbeste is, en dat "de 10e" wellicht niet meer komt. Maar de snelheid die hij nog steeds neerzet, en de rol die hij nog steeds heeft in het spelletje, verdient - nog steeds - respect. Dat weet het hele paddock zo ongeveer wel, denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Man wat lul je nou. Hetzelfde gezeik was er ook al in zijn tijd bij Ducati. Vale bewijst elk jaar dat hij gewoon bij de beste MotoGP coureurs hoort.
Ga lekker ergens ander trollen.
ik begrijp ergens wel wat rg-gamma bedoelt, hij hoeft niks meer te bewijzen maar jaar na jaar krijgt hij het moeilijker. En met zo iemand zijn staat van dienst, die wil je toch niet anoniem zien rondrijden.
En zijn 3de plaats is meer te danken aan zijn regelmaat.
Ik heb ook zoiets van stop op je hoogtepunt, hij zal zelf ook wel weten dat hij het moeilijker en moeilijker krijgt.
 
Stoppen op zijn hoogtepunt lukt al lang niet meer. Dat is 10 jaar te laat. Maar zo lang Rossi er nog plezier in heeft, jaar in jaar uit in de top 5 van het kampioenschap eindigt en zijn team tevreden is, wie zijn wij dan om te vertellen dat hij maar moet stoppen? Doe het hem maar eens na op die leeftijd, ik zeg nog steeds: Respect :}
 
Tuurlijk krijgt ie het moeilijker. Hij wordt er niet jonger op en de jongere garde is beter nu. Dat beseft hij zichzelf als geen ander. Maar om hem een lachertj te gaan noemen, dan snap je er in mijn ogen geen zak van of ben je gewoon aan het trollen.
De beste man heeft er gewoon nog lol in en kan op een goeie dag als het meezit nog echt wel een podium pakken!
 
Stoppen op zijn hoogtepunt lukt al lang niet meer. Dat is 10 jaar te laat. Maar zo lang Rossi er nog plezier in heeft, jaar in jaar uit in de top 5 van het kampioenschap eindigt en zijn team tevreden is, wie zijn wij dan om te vertellen dat hij maar moet stoppen? Doe het hem maar eens na op die leeftijd, ik zeg nog steeds: Respect :}
Dit dus!!!
 
Stoppen op zijn hoogtepunt lukt al lang niet meer. Dat is 10 jaar te laat. Maar zo lang Rossi er nog plezier in heeft, jaar in jaar uit in de top 5 van het kampioenschap eindigt en zijn team tevreden is, wie zijn wij dan om te vertellen dat hij maar moet stoppen? Doe het hem maar eens na op die leeftijd, ik zeg nog steeds: Respect :}
Precies! Het enige dat telt, misschien nog wel meer dan de punten...
 
ik begrijp ergens wel wat rg-gamma bedoelt, hij hoeft niks meer te bewijzen maar jaar na jaar krijgt hij het moeilijker. En met zo iemand zijn staat van dienst, die wil je toch niet anoniem zien rondrijden.
En zijn 3de plaats is meer te danken aan zijn regelmaat.
Ik heb ook zoiets van stop op je hoogtepunt, hij zal zelf ook wel weten dat hij het moeilijker en moeilijker krijgt.
Foutje
 
Laatst bewerkt:
Waarom....omdat het zijn jaar niet is .

Het is idd zijn jaar niet en 5e plek overall is slecht.....
Voorlopig staat hij nog altijd in puntentotaal 32 punten voor Vinales.
En 1e Yamaha ook nog. De andere Yamaha boys lijken idd sneller nu, maar alleen de punten tellen en seizoen is nog niet voorbij Gerrit.

En aan de andere kant zoals al eerder gezegd; ook al wordt de beste man 28e, als hij er lol in heeft waarom moet hij dan stoppen? Omdat een paar MF'ers dat zeggen?
 
Normaal gaat het altijd wel goed in Assen. Dit weekend lijkt een beetje op mugello te worden,hoewel het in Barcelona weer stukken beter ging. Zo zie je maar weer Rossi is ook gewoon maar een mens en dit is even een minder jaar. Dit jaar nog gaan vooreen paar dag successen en volgend jaar maar weer aan de bak voor de titel.
 
Het is idd zijn jaar niet en 5e plek overall is slecht.....
Voorlopig staat hij nog altijd in puntentotaal 32 punten voor Vinales.
En 1e Yamaha ook nog. De andere Yamaha boys lijken idd sneller nu, maar alleen de punten tellen en seizoen is nog niet voorbij Gerrit.

En aan de andere kant zoals al eerder gezegd; ook al wordt de beste man 28e, als hij er lol in heeft waarom moet hij dan stoppen? Omdat een paar MF'ers dat zeggen?
Nope omdat hij zijn zitje dan kwijt is, zo iemand wil je toch niet op 2 jarige fiets zien rondrijden. Verdiend hij niet.
Mss een ruil in de toekomst met 20 en 46. In dat team moet niks.
 
ik begrijp ergens wel wat rg-gamma bedoelt, hij hoeft niks meer te bewijzen maar jaar na jaar krijgt hij het moeilijker. En met zo iemand zijn staat van dienst, die wil je toch niet anoniem zien rondrijden.
En zijn 3de plaats is meer te danken aan zijn regelmaat.
Ik heb ook zoiets van stop op je hoogtepunt, hij zal zelf ook wel weten dat hij het moeilijker en moeilijker krijgt.

Ben je toevallig de afgelopen dagen op Assen geweest of ga je morgen de race daar kijken?

Kijk dan eens hoeveel mensen daar met petten, hoedjes, shirts enz. met nummer 46 erop rondlopen, ik denk dat het met anoniem wel meevalt.

Verder is alles door de heren hierboven al wel gezegd denk ik zo...
 
Tuurlijk krijgt ie het moeilijker. Hij wordt er niet jonger op en de jongere garde is beter nu. Dat beseft hij zichzelf als geen ander. Maar om hem een lachertj te gaan noemen, dan snap je er in mijn ogen geen zak van of ben je gewoon aan het trollen.
De beste man heeft er gewoon nog lol in en kan op een goeie dag als het meezit nog echt wel een podium pakken!
Goed lezen valt niet mee he,ik noem hem geen lachertje,maar schreef voordat ze hem een lachertje gaan noemen.
Verder is het nog steeds iemand met de grootste fanclub,dus alleen al daarvoor zal Yamaha hem niet snel de laan
uitsturen,maar er komt een ogenblik dat ze verder moeten gaan kijken,misschien vandaar ook de oprichting van het 2e team,
laten ze Rossi lekker zijn gang gaan zolang hij dat zelf nog wil en laten de andere de wedstrijden winnen.
 
Het is idd zijn jaar niet en 5e plek overall is slecht.....
Voorlopig staat hij nog altijd in puntentotaal 32 punten voor Vinales.
En 1e Yamaha ook nog. De andere Yamaha boys lijken idd sneller nu, maar alleen de punten tellen en seizoen is nog niet voorbij Gerrit.

En aan de andere kant zoals al eerder gezegd; ook al wordt de beste man 28e, als hij er lol in heeft waarom moet hij dan stoppen? Omdat een paar MF'ers dat zeggen?

Mij maakt het geen flikker uit , al gaat hij na zijn contract met de MV rijden van Ago ;)
 
Goed lezen valt niet mee he,ik noem hem geen lachertje,maar schreef voordat ze hem een lachertje gaan noemen.
Verder is het nog steeds iemand met de grootste fanclub,dus alleen al daarvoor zal Yamaha hem niet snel de laan
uitsturen
,maar er komt een ogenblik dat ze verder moeten gaan kijken,misschien vandaar ook de oprichting van het 2e team,
laten ze Rossi lekker zijn gang gaan zolang hij dat zelf nog wil en laten de andere de wedstrijden winnen.

Dat klopt , maar wat heeft Yamaha daar aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joep
Terug
Bovenaan Onderaan