Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Er is een tijd van komen.......en gaan.
De vette jaren van Yamaha liggen,momenteel, achter hun 😏
 
Te lage topsnelheid, te weinig grip bij uitkomen van een bocht, te lastig af te stellen naar verschillende omstandigheden... Ze zitten er beter bij dan vorig jaar, maar Yamaha is er nog niet. Rossi weet er over het algemeen nog altijd het beste van te maken op zondagmiddag, maar alle vier de coureurs presteren zo wisselvallig van de ene training op de andere dat heel duidelijk is dat Yamaha nog veel werk te doen heeft.
Waarom maakt Rossi het beste er van dat komt omdat hij constante rondetijden rijd,hij heeft alleen het probleem dat MM
dat ook kan en dan ook nog een stuk harder gaat en niemand daar momenteel een antwoord op heeft.
 
Bij Honda hebben ze op dit moment gewoon de beste combinatie rijder/motor met Marquez :Y
 
Bij Honda hebben ze op dit moment gewoon de beste combinatie rijder/motor met Marquez :Y

Gaat dat niet altijd op,als winnende combinatie 🤔
Rossi kiest zelf(bewust) voor yamaha,terwijl ie vorig jaar wist dat yamaha,technisch,niret het sterkste team was/is🤗
Als je dan niet wint......tja😇
Op honda na ,zou hij bij elk team terecht kunnen
 
Gaat dat niet altijd op,als winnende combinatie 🤔
Rossi kiest zelf(bewust) voor yamaha,terwijl ie vorig jaar wist dat yamaha,technisch,niret het sterkste team was/is🤗
Als je dan niet wint......tja😇
Op honda na ,zou hij bij elk team terecht kunnen
Hoe kom je daar nou bij. :o

Naar KTM, Aprilia of Suzuki overstappen is geen verbetering - de Soes is net zo min een constant winnende fiets. Voor Honda voelt hij niks (logisch), bij Ducati zullen ze ook niet heel happig zijn op nóg een avontuurtje. En het belangrijkste: alle belangen voor zijn pensioenscarrière zijn innig verbonden aan Yamaha. De VR46 Academy, het VR46 MotoGP-team dat er ongetwijfeld gaat komen, de merchandise voor hemzelf, die twee zitten nog héél lang aan elkaar vast, meer dan alleen als coureur en fabriek.
 
Voor de centen hoeft Rossi het al lang niet meer te doen met een geschat vermogen van 125miljoen,hij rijd omdat hij het
nog leuk vind,zo langYamaha dit ook nog slikt zal het wel bij het oude blijven en zal zijn carrière ook wel bij Yamaha eindigen,
waarschijnlijk.dat hij dan full time dat vr46 gebeuren gaat runnen en met een adviseur baantje bij Yamaha.voor er bij.
 
Als hij MM nou eens 50 mln geeft om een jaar NIET te rijden.. dan kan hij misschien zijn 10e titel pakken :)
Haha,ik denk dat MM de centen ook niet meer nodig heeft,die is ook al aardig binnen met een geschat vermogen van zo,n 35 miljoen dollar,maar wie weet is hij er gevoelig voor
;)
 
Net een livestream gezien de laatste 5 minuten,0.9 op doviziozo niet best en op p8 slechtste kwalificatie ooit? En dat bij zijn thuis race.
 
Het was een geweldige race. Mooi om weer te zien dat ik het ook zonder Rossi leuk kan vinden.
Hij is eigenlijk klaar nu denk ik. Stoppen als je nog wat kan winnen maar niet omdat het niet meer lukt.
 
Jaar geleden nog pole positie,en 3e geworden. Nu het hele weekend slecht en onderuit. Ik denk dat hij zich wel weer herpakt want dit weekend was een dikke domper. Denk toch meer dat dit een incident was,laten we het daar maar op houden. En dit was de minst favoriete baan van Marquez en hij wordt gewoon 2e😅
 
Rossi er uit einde 2019 en Lorenzo er in. Dat lijkt me beter voor Yamaha...en voor Lorenzo...en Vinales...
 
Terug
Bovenaan Onderaan