Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
Dichterbij is niet er voorbij,dat is het verschil tussen winnen en de loser zijn,en zeg nou zelf had MM er niet vanaf gestuiterd waren
ze beide compleet kansloos geweest.Een feit is gewoon dat Rossi deze wedstrijd had moeten winnen,dat Rins dat wel heeft gedaan
is een klasse apart,beloofd nog wat voor de toekomst.
Je spreekt jezelf erg tegen ! Marquez had hem moeten winnen, net als de vorige 6? Keer.
Dat je een fout maakt als je 3 sec los rijd is dom, vind ik erger dan een Rossi die 2de word eerlijk gezegd.

Marquez is voor mij de grote verliezer van afgelopen weekend, rins de winnaar en Rossi steady 2de zoals het de laatste tijd gewoon is.

Als marquez er op blijft zitten word ie kampioen, mocht het anders zijn dan zie ik Rossi en dovi als de grote kandidaten en rins als een kanshebber.
 
Je spreekt jezelf erg tegen ! Marquez had hem moeten winnen, net als de vorige 6? Keer.
Dat je een fout maakt als je 3 sec los rijd is dom, vind ik erger dan een Rossi die 2de word eerlijk gezegd.

Marquez is voor mij de grote verliezer van afgelopen weekend, rins de winnaar en Rossi steady 2de zoals het de laatste tijd gewoon is.

Als marquez er op blijft zitten word ie kampioen, mocht het anders zijn dan zie ik Rossi en dovi als de grote kandidaten en rins als een kanshebber.
MM maakte geen fout,het voorwiel schoof gewoon weg dat kan iedereen overkomen.
 
MM maakte geen fout,het voorwiel schoof gewoon weg dat kan iedereen overkomen.

Dat kan iedereen overkomen omdat iedereen een fout kan maken, dat was het ook gewoon.

Dom zou ik het weer niet willennoemen, hij rijd zo ver los omdat hij op/over de grens rijd, dat word vaak beloond, deze keer even niet.
 
MM maakte geen fout,het voorwiel schoof gewoon weg dat kan iedereen overkomen.
Wat een uitspraak is dit weer. Hoe noem jij het dan wanneer je met jouw motor onderuit gaat terwijl er niemand anders in de buurt is??
Een trucje?

Marc Marquez: “We hebben hier zes geweldige jaren achter de rug, maar vandaag heb ik een grote fout gemaakt. Toen ik in de pitbox terugkwam heb ik sorry gezegd tegen het team en nu wil ik de fans mijn excuses aanbieden, want het was mijn eigen fout. Het is anders als je een fout maakt terwijl je bijvoorbeeld in gevecht bent voor een vijfde plaats of een overwinning, maar hoe dan ook we weten dat we het level hebben. We staan nu negen punten achter op de leider in de tussenstand. Het is waar, we hebben een fout gemaakt, maar we zijn allemaal mensen en zoiets als dit kan gebeuren. We moeten er van leren, begrijpen waarom en sterker terug zien te keren tijdens de eerstvolgende Grand Prix in Jerez.”

Rossi maakt ook geen fout.
Die verremde zich gewoon. Kan iedereen gebeuren. Zo zou je het inderdaad ook kunnen verwoorden ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik begreep uit het commentaar tijdens de race op MotoGP.com dat ze wat minder gevoel in de voorkant hebben bij Honda.
Dat zou het verschil moeten zijn met wel of niet opvangen van de crash.
Dat heb ik hem ook horen zeggen inderdaad.
 
MM maakte geen fout,het voorwiel schoof gewoon weg dat kan iedereen overkomen.
Potverrrrdomme ! Bij jou stel ik me in t vervolg iemand voor met Honda zonnebril, honda oogkleppen, honda sjaaltje , honda oordoppen etc etc, oftewel niet voor rede vatbaar


Zal straks als ik thuis ben meteen kijken of de motoren nog rechtop staan.. misschien zijn de voorwielen ook wel weggeschoven.
 
RG Gamma mag graag een beetje stoken maar eigenlijk is het best wel een goeie kerel, alleen ietwat eigenwijs.......
 
RG Gamma mag graag een beetje stoken maar eigenlijk is het best wel een goeie kerel, alleen ietwat eigenwijs.......
})
Maar eh jullie zien alles door een Roze Rossi bril :Y ,feit blijft had MM er op blijven zitten was hij maar 3e geworden.

Een Honda fan ben ik zeker niet,eerder een Yamaha en Suzuki fan,MM vind ik een droplul,maar bewonder wel zijn
rijkunsten.Wat Rossi betreft,het is de grootste en was de beste,word hij dit jaar wereldkampioen dan is hij weer de beste.
 
})
Maar eh jullie zien alles door een Roze Rossi bril :Y ,feit blijft had MM er op blijven zitten was hij maar 3e geworden.

Een Honda fan ben ik zeker niet,eerder een Yamaha en Suzuki fan,MM vind ik een droplul,maar bewonder wel zijn
rijkunsten.Wat Rossi betreft,het is de grootste en was de beste,word hij dit jaar wereldkampioen dan is hij weer de beste.
Ja hoor. Ik heb vast een Rossi bril. Ik ben een fan van hem, zeker weten.

Echter wanneer Marquez zelf zegt dat hij een fout heeft gemaakt dan is het wel heel apart wanneer een ander wil beweren dat hij geen fout heeft gemaakt.

Vind je dat zelf niet vreemd?

Natuurlijk kan je het ook gewoon niet eens zijn met Marquez. Het kan allemaal.
 
})
Maar eh jullie zien alles door een Roze Rossi bril :Y ,feit blijft had MM er op blijven zitten was hij maar 3e geworden.

Een Honda fan ben ik zeker niet,eerder een Yamaha en Suzuki fan,MM vind ik een droplul,maar bewonder wel zijn
rijkunsten.Wat Rossi betreft,het is de grootste en was de beste,word hij dit jaar wereldkampioen dan is hij weer de beste.
Ik baseer mij op statistieken, jij baseert je op jezelf dat is nogal een verschil.....qua statistieken staat Rossi op eenzame hoogte
 
Laatst bewerkt:
Zou hij het zelf in de gaten hebben
 

Bijlagen

  • IMAG0617.jpg
    IMAG0617.jpg
    101,6 KB · Weergaven: 26
Rossi heeft vandaag gereden op het circuit van Mugello met de coureurs van zijn VR46 Academy. Wat een leven heeft die man toch ook hé! :)

Wat ik mij wel afvroeg, is: wat bepaalt nu eigenlijk of een Italiaans talent onderdeel mag uitmaken van het Rossi kamp? Want ze rijden niet allemaal voor het team van Rossi, en bijvoorbeeld de Italianen die de afgelopen jaren voor Gresini zijn uitgekomen, zijn ook allemaal geen onderdeel van Rossi's ploeg. Iemand die daar wel eens wat over gelezen of gehoord heeft?
 
Rossi heeft vandaag gereden op het circuit van Mugello met de coureurs van zijn VR46 Academy. Wat een leven heeft die man toch ook hé! :)

Wat ik mij wel afvroeg, is: wat bepaalt nu eigenlijk of een Italiaans talent onderdeel mag uitmaken van het Rossi kamp? Want ze rijden niet allemaal voor het team van Rossi, en bijvoorbeeld de Italianen die de afgelopen jaren voor Gresini zijn uitgekomen, zijn ook allemaal geen onderdeel van Rossi's ploeg. Iemand die daar wel eens wat over gelezen of gehoord heeft?

De vraag is niet, maar wie bepaald er dat ze bij VR46 academy mogen komen.
Daar worden (Italiaanse) talenten opgeleid.
Ze leren onder o.a. engels maar ook rijtechnieken/coaching.
Als bij de Academy zit wil niet zeggen dat je automatisch in het VR46 Sky team komt.
Wie rijden er allemaal voor VR46 Academy;
Bulega, Marini, Foggia, Vietti, Morbidelli, Bagnaia, Baldasarri, Bezzechi, Antonelli & Migno
 
De vraag is niet, maar wie bepaald er dat ze bij VR46 academy mogen komen.
Daar worden (Italiaanse) talenten opgeleid.
Ze leren onder o.a. engels maar ook rijtechnieken/coaching.
Als bij de Academy zit wil niet zeggen dat je automatisch in het VR46 Sky team komt.
Wie rijden er allemaal voor VR46 Academy;
Bulega, Marini, Foggia, Vietti, Morbidelli, Bagnaia, Baldasarri, Bezzechi, Antonelli & Migno
Ik bedoel ook de VR46 Academy, had ik beter moeten omschrijven. Het is mij nooit helemaal duidelijk geweest welke criteria bepalen of een Italiaans talent wel of geen deel uitmaakt van de Academy .
 
Laatst bewerkt:
De vraag is niet, maar wie bepaald er dat ze bij VR46 academy mogen komen.
Daar worden (Italiaanse) talenten opgeleid.
Ze leren onder o.a. engels maar ook rijtechnieken/coaching.
Als bij de Academy zit wil niet zeggen dat je automatisch in het VR46 Sky team komt.
Wie rijden er allemaal voor VR46 Academy;
Bulega, Marini, Foggia, Vietti, Morbidelli, Bagnaia, Baldasarri, Bezzechi, Antonelli & Migno

Morbidelli niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan