Valencia GP 2018

Hoe ver komt Jorge Lorenzo


  • Totaal aantal stemmers
    18

V Rossi 46

MF veteraan
29 mrt 2012
12.092
11.144
Tavullia
Voor al u zin en onzin over de GP van Valencia.
De laatste van dit seizoen.

(de poll is met een kleine knipoog)
 
Is het tegenwoordig Twitteren...hoef hier niet meer te kijken als het zo blíjft 😜

Wel lekker makkelijk.
Je hoeft geen afbeelding op te slaan en dan opnieuw te gaan plaatsen en te verwijderen van computer o.i.d..
Plus als er interessante filpmjes bijzitten kan je die ook zo plaatsen.
 
Wat een voordeel is als het gaat regenen is dat je mensen vooraan krijgt die dat anders niet kunnen. Zo zou een hele hele goede seizoensafsluiter voor bijv. het RW GP racing zomaar eens kunnen. Net als een overwinning voor bijv. Jackie miller of een podium voor Scott Redding.

Die Iker Lecuona is wel echt een talentje zeg, begint zn draai in de moto2 aardig te vinden.
 
Wat een voordeel is als het gaat regenen is dat je mensen vooraan krijgt die dat anders niet kunnen. Zo zou een hele hele goede seizoensafsluiter voor bijv. het RW GP racing zomaar eens kunnen. Net als een overwinning voor bijv. Jackie miller of een podium voor Scott Redding.

Die Iker Lecuona is wel echt een talentje zeg, begint zn draai in de moto2 aardig te vinden.
Ik hoop toch echt pedrosa op het podium.
Maar zal wel te veel gevraagd zijn.
 
Blijft het heel het weekend van dat schijtweer in Valencia?
A38F9B61-7E5D-4E7D-8B70-FA3F1CF0EB30.jpeg
 
Zolang t maar geen flag to flag race word vind ik t prima.

Gaan in de regen vast een paar mensen voor verassingen zorgen
 
Ik ben benieuwd! Gelukkig dit keer weer live kijken, beetje normale tijden.

De poll, lorenzo top 10. Verwacht wel wat van die jongen.

Ben benieuwd wat Rossi en vinales gaan doen qua punten en eindstand in het kampioenschap. Wat doet Dovi? En de Suzuki's, het kan denk ik gek gaan lopen.

Regent het al?
 
Ik ben benieuwd! Gelukkig dit keer weer live kijken, beetje normale tijden.

De poll, lorenzo top 10. Verwacht wel wat van die jongen.

Ben benieuwd wat Rossi en vinales gaan doen qua punten en eindstand in het kampioenschap. Wat doet Dovi? En de Suzuki's, het kan denk ik gek gaan lopen.

Regent het al?

Blijft de hele dag regenen en morgen ook 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan