v85 tt

Ik ben verliefd...
Nu nog eens een proefrit boeken. Had hiervoor een Triumph Tiger 800 XC en was eigenlijk aan het kijken voor een XCx, toen kwam deze ineens op m'n netvlies.
Wat een prachtig wezen.

(ik ga er niet mee offroad, maar zal een dagelijks woon/werkverkeer motor worden met leuke tripjes in het weekend)

Zonder er qua bedragen op in te gaan, is er nog een beetje met de prijs te spelen of is dit een harde prijs? (Bij Triumph was er altijd nog wel wat te spelen qua prijs of accessoires)
Deze maand actie vanuit Moto Guzzi met waardebon voor € 500,-aan assesoires
 
Dat is al mooi meegenomen. (Waar vind ik die info?)

Welke dealer adviseren jullie? Dichtstbij is MotoPort Rotterdam, maar dat is niet echt mijn meest fijne dealer.
(Vind het niet erg om er een stuk voor te rijden)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben naar Leertouwer in Soest gegaan.
Klein bedrijfje met persoonlijke aandacht, en vriendelijk.
MotoPort Rotterdam is voor mij ook de dichtstbijzijnde
 
Vandaag voor de eerste beurt weer in Soest geweest. En de MIA module is geïnstalleerd. Samen met de eigenaar uitgezocht hoe het nu precies werkt. Was voor hun ook de eerste die ze bij een klant installeerde. Uiteindelijk is alles gelukt ben weer helemaal blij
 
Heb mijn Griso 1200 voor een mooie prijs kunnen in ruilen.
Wat er mogelijk is zonder inruil?? geen idee.
Hangt er misschien vanaf hoe hard het model verkoopt.
 
Ik heb een V85tt in bestelling in Eindhoven; de geel/wit/rode met een topkoffer.
Wat een super mooie motor. Een maand geleden een heerlijke proefrit gereden en na lang rationeel twijfelen op gevoel gekocht 🥰
Nu nog weken wachten op de levering '(

Heeft iemand al een mooie plek voor een RAM mount gevonden?
 
1393105
 
Gisteren ben ik bij TLM wat onderdelen voor mn v75 tt gaan halen , daar was net een vrachtje van 6 ingekratte TT s gelost , het kunnen er meer zijn maar die stonden nog buiten .
Volgens de meneer op de heftruck verkochten ze er meer dan er geleverd kunnen worden ;) , dat wil wel wat zeggen.
Het waren wel allemaal grijze en zwarte , jammer ik had graag eens een rood witte gezien , maar das mijn smaak .
 
Ik was er om 9 uur en ging om 1745 pas naar huis.
Ze moesten kleppen stellen en de installatie van de MIA App koste wat moeite.
 
Gisteren ben ik bij TLM wat onderdelen voor mn v75 tt gaan halen , daar was net een vrachtje van 6 ingekratte TT s gelost , het kunnen er meer zijn maar die stonden nog buiten .
Volgens de meneer op de heftruck verkochten ze er meer dan er geleverd kunnen worden ;) , dat wil wel wat zeggen.
Het waren wel allemaal grijze en zwarte , jammer ik had graag eens een rood witte gezien , maar das mijn smaak .
Volgens mijn dealer staan er in Europa 800 Sahara's in nalevering en nog 1400 van de andere kleuren. En de capaciteit van Italië is 4000 motoren Per maand ?????????????
 
heeft iemand van jullie al er met zijn tween opgereden zo ja wat zijn de ervaringen komt het nog een beetje vooruit dan?
 
Ja ik heb mijn dochter achterop gehad, ze weegt slechts 51 kilo en wat bagage, motor zakt wat door maar gaat zeker nog normaal vooruit.
Gisteren in Duitsland op de snelweg de topsnelheid bereikt 191 op de teller, toen begon het rode gebied
 
Wat een schitterende fiets!!

Ik denk dat dit wel eens een gigantische hit kan worden.
In deze cc-klasse ben je al snel veroordeeld tot een ketting en 1 of 2 -cilinders-lijn.
 
Laatst bewerkt:
'( Mia module laten installeren bij eerste beurt. In eerste instantie stond er unknown event soms in de statistieken. Sinds vanochtend is melding voor het starten There is An issue whit your engine. En alle unknown events zijn nu issues geworden 😭.
Ik denk dat ik weet wat er mis is. Waarschijnlijk los contractje. Volgens de App heb ik 3477 kilometer met de motor gereden en 1319 kilometer met de App. Maar de module is geplaatst bij 1477 kilometer??. 3477-1477=2000 en geen 1319. Nu nog even langs de dealer om het op te lossen.
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: eas
Er schijnt een software update te zijn voor de V85 (check MGCN ;) )

Geniet lekker van je mooie bike, met of zonder app...:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan