v85 tt

Die cardan … persoonlijk heb ik veeeeel liever een ketting , die is veel lichter, alleen de cardan weegt al 7kg zonder olie ! En veerweg word beperkt door de kruiskoppeling .
Maar die dwarse guzzi v twin heb ik altijd mooi gevonden , vooral de small blocks ,dus zullen we het er gewoon mee moeten doen.
 
Ik vind het zo stil over de motor.
Zijn er nu al testritten geweest van journalisten of zo?
Vanaf wanneer kan je hem bestellen?
Wat is de levertijd?
Hoe werkt de GPS op het dashboard?
 
Ja dat rijverslag is echt ruk ,daar wordt ik niet wijzer van , en dan staat er bij ,, maten en gewichten,, een geschat droog gewicht van 225 kg ??
 
Dat heet marketing: de spanning langzaam opbouwen. Vergeet niet: het is nog een prototype. Pas a.s. voorjaar bij de dealers.
 
Te zwaar voor offroad, dus weer een adv allroad bike die bijna alleen asfalt zal zien bij 95% van de kopers. Ze zien er leuk uit maar die zware adv bikes zijn een wassen neus.
 
1_hPLUQIJz2Iz7ltzB_RXS9SgVuBULtpRvlgKVFCvH2gzISCf-4dIsWeNLfunagMLYf8T9pPSMjw=s0-d-e1-ft
Net ontvangen..

1_hPLUQIJz2Iz7ltzB_RXS9SgVuBULtpRvlgKVFCvH2gzISCf-4dIsWeNLfunagMLYf8T9pPSMjw=s0-d-e1-ft
SOLID AND REFINED COMPONENTS TO TRAVEL ANYWHERE
V85 TT was born to astonish. To go beyond. To become a tireless travel companion, on the road, but also offroad. The components used reflect this all-rounder attitude, raising functionality and riding efficiency. A clear example of this can be found in the high quality suspension, characterised by a long travel capable of absorbing the bumps in offroad riding.


SAFE BRAKING EVEN OFFROAD
V85 TT fork stanchions have guards on the lower part made of plastic material, designed to deflect dust and any debris that could strike the surface. The feet on which the wheel hub is fastened support two radial mounted brake callipers with four pistons made by Brembo. They grip large 320 mm diameter discs and are managed by a modern anti-locking system controlled by the sophistic on board electronics with various riding mode settings.



LONG TRAVEL SUSPENSION TO TACKLE ANY SITUATION
V85 TT rear shock absorber is inclined and offset on the right arm of the swingarm, the one that houses the final drive cardan shaft. It is placed in an extremely convenient position: in fact, adjustments are all close at hand. As with the fork, the shock absorber allows for 170 mm wheel travel and it can be customised in preload and rebound damping. The former thanks to a cam mechanism with 7 presets, the latter through a specific screw located on the bottom part of the monoshock.
 
zijn de prijzen voor Belgiê al bekend?
Vanaf wanneer kan hij besteld worden?
Wat is de leveringstermijn?
 
Ik kan er niet warm van worden. Die kleuren...brr....In andere kleuren en zonder die vage snavel & dubbele koplamp valt er misschien nog wel iets van te maken.
Maar ik las dat ze het nieuwe blok ook in andere toekomstige nieuwe modellen gaan gebruiken. Hopelijk komen ze in de toekomst met een mooi griso of norge-achtig model.
 
Van die bassie en adriaan kleuren wordt ik ook niet warm, de blauwe is al beter. Nu nog een zwarte, prijs valt trouwens best mee.
 
Ik vond hem spectaculair toen ik hem voor het eerst zag in dat geel wit en rood. Nu ben ik er op uitgekeken, ook de andere kleuren doen me niets.
 
ik heb er gisteren eentje besteld in de "Bassie en Adriaan" of te wel in "Jaune Sahara" zoals het kleur ooficieel heet.in maart komt hij binnen.
Goedzo ! heb hem ook in die kleur besteld en hij zou deze maand al geleverd kunnen worden.
Proef rijden hoeft niet. Als je verliefd bent hoef je toch niet te weten of ze wel goed kan koken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan